خبرهای داغ:
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه تاریخ اکران فیلم‎های جشنواره فجر در شیراز عوض شده است، گفت: بنا بود که اکران فیلم‎ها ۱۳ بهمن ماه باشد که به دلیل برخی مشکلات به ۱۴ بهمن موکول شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۶۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

مهدی رنجبر  با اشاره به اینکه آغاز اکران فیلم‎های جشنواره فجر در این شهر 14 بهمن ماه است، اظهار داشت: بنا بود که اکران فیلم‎ها 13 بهمن ماه باشد که به دلیل برخی مشکلات به 14 بهمن موکول شد.

وی با اشاره به مشکلی که برای تهیه بلیت فیلم‎ها در سامانه اعلام شده پیش آمده است، گفت:  از آنجا که سامانه تهیه بلیت به صورت کشوری است و همزمان از تمام استان‎ها برای خرید بلیت اقدام می‎کنند با مشکل مواجه شده و این مشکل امروز و فردا نیز ادامه دارد. 

معاون هنری ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه مردم از 5 بهمن ماه می‎توانند برای خرید بلیت اقدام کنند، افزود: از ابتدا 4 روز برای خرید بلیت به مردم وعده داده شده بود که با تاخیر تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست. 

رنجبر با غلط خواندن راهبرد خرید بلیت از یک سامانه در سراسر کشور خاطرنشان کرد: استان فارس امسال 2 سالن برای اکران فیلم‎ها در نظر گرفته که در این دو سالن امکان خرید بلیت از گیشه نیز وجود دارد تا مردم برای دیدن فیلم‎های جشنواره فجر با مشکل روبه‎رو نشوند. 

وی با اشاره به اینکه در شیراز 22 عنوان از فیلم‎های جشنواره فجر اکران می‎شود، تصریح کرد: اسامی فیلم‎ها هنوز مشخص نیست اما تلاش می‎شود هر روز 2 فیلم در 2 نوبت اکران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها