فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با «بسیج»:

بدون هیچ مسامحه‌ای با نورچشمی‌ها برخورد شود

فلاحتی گفت: قطعا برخورد قوه قضائیه با این نورچشمی‎ها نیز موجب می‎شود تا مردم به نظام و دستگاه‎های قضایی آن دلگرم شوند.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۹۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
 فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت ‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به  تخلفات حسین فریدون و ارتباطش با دانیال زاده با بیان اینکه فکر می‎کنم که قوه قضائیه در حال رسیدگی کردن باشد اظهار داشت: شناخت وتجربه‎ای که از قوه قضائیه داریم  نشان می‎دهد که طبق انتظار مردم بدون هیچ مسامحه‎ای با این پرونده برخورد خواهد کرد.

فلاحتی گفت: این دفعه نیز انتظار مردم همین است و مطمئن هستیم که قوه قضائیه بدون مسامحه ورود پیدا می‎کند و بدون جانبداری و یا فضاسازی‎هایی که احیانا در کشور ایجاد می‎شود، نتایج خوبی را هم به اطلاع ملت خواهند رساند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از قوه قضائیه برخورد با نورچشمی‎هاست تاکید کرد: قطعا برخورد قوه قضائیه با این نورچشمی‎ها نیز موجب می‎شود تا مردم به نظام و دستگاه‎های قضایی آن دلگرم شوند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس عنوان کرد: البته شکی نیست که قوه قضائیه در این راستا تحت فشار است و طبیعی است وقتی که قوه قضائیه بخواهد به پرونده فردی در این سطح و قواره ورود پیدا کند، تحت فشار از جانب افرادی خاص باشد و مطمئنا لابی‎ها و رایزنی‎ها و تهدیدات نیز روی پرونده شروع می‎شود.

ارسال نظرات