خبرهای داغ:

تخفیف هتل‎های فارس از ۲۲ بهمن تا ۲۵ اسفندماه

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به تخفیف هتل‎های استان فارس در ۲۲ بهمن ماه تا ۲۵ اسفندماه گفت: در این مدت گردشگران داخلی و خارجی می‎توانند از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی هتل‎های استان فارس بهره‎مند شوند.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۹۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

حسن سیادتان  با اشاره به اینکه برگزاری گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری در استان فارس در 14 تا 15 بهمن ماه اظهار داشت: یکی از هتل‎های شیراز برای اقامت راهنمایان گردشگری انتخاب شده است و حضور راهنمایان گردشگری نقش مهمی در رونق این صنعت دارد. 

وی با اشاره به تخفیف هتل‎ها در آستانه دهه فجر گفت: هتل‎های استان فارس از تاریخ 22 بهمن تا 25 اسفندماه 10 تا 30 درصد به گردشگران داخلی و خارجی تخفیف می‎دهند و برای عید نوروز نیز افزایش قیمت ندارند. 

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه از 15 بهمن رزرو هتل‎های استان فارس آغاز می‎شود، افزود: وجود اقامتگاه‎های بومگردی و خانه مسافرها در سطح شیراز و استان فارس امسال کمک می‎کند تا تعداد گردشگران را در ایام نوروز افزایش داد. 

سیادتان با اشاره به ساماندهی خانه مسافرها خاطرنشان کرد: 700 خانه مسافر برای تعطیلات عید نوروز پیش‎بینی شده و افراد متقاضی می‎توانند با مراجعه به سایت جامعه هتلداران یا مراجعه حضوری به این جامعه نسبت به ثبت خانه مسافر اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار