خبرهای داغ:
روز دوشنبه صورت گرفت:

تقدیر سپاه امام رضا(ع) شهرستان‌البرز از رشادت آتشنشانان

فرماندهان و پرسنل سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با حضور در مرکز آتشنشانی شهر الوند از رشادت های آتشنشانان در حتدثه ساختمان پلاسکو تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۰۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ضمن حضور در ایستگاه آتش نشانی شهر الوند و عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو از زحمات و ایثارگری های این قشر تقدیر و تشکر کردند .

در این دیدار فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: آتش نشانان و بسیجیان وجه مشترک زیادی دارند که از مهمترین آن ها ایثار می باشد.

وی تبیین کرد: از وظایف بسیج زنده نگه داشتن و تقویت فرهنگ ایثار است، بسیج با حضور خود در تمام برنامه ها و ماموریت ها این را ثابت کرده است که همیشه مدافع کشور است، همچون آتشنشانان که مدافع جان و مال مردم هستید .

حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز نیز در این دیدار با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان کرد: آن کسانی که اهل نجات بودند به دل آتش زدند و دیگران را نجات دادند و این حادثه به همان میزان که غم‌انگیز و تاسف‌بار بود این ایثار و شجاعت این آتش‌نشانان باعث افتخار برای تاریخ ملت ایران شد.

در پایان این دیدار امیر حسین حسین پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند ضمن تشکر از حضور مسئولین و فرماندهان سپاه و مردم بیان کرد: ما امیدواریم که هرگز حادثه ای در هیچ نقطه ای از کشور رخ ندهد ولی همواره همه باید بدانند که اگر اتفاقی در هر نقطه ای رخ بدهد آتش نشانان جان بر کف از هیچ تلاشی برای کمک به هموطنان فرو گزار نیستند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار