فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل عنوان کرد
فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: قدرت دفاعی کشور نه قابل مذاکره است و نه قابل معامله و امروز هر کس در جامعه وظیفه‌ای دارد که با عمل صحیح به آن می‌تواند در حفظ نظام کوشا باشد.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۱۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزای بسیج از اردبیل به نقل از فارس ، سردار فرهنگ مستعد حصار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان خلخال که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم و اصناف و بازاریان برگزار شد، اظهار کرد: شاخصه مهم انقلاب اسلامی و تداوم آن مردمی بودن آن در کنار امام (ره) بود.

وی با اشاره به قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت دفاعی کشور نه قابل مذاکره است و نه قابل معامله و امروز هر کس در جامعه وظیفه‌ای دارد که با عمل صحیح به آن می‌تواند در حفظ نظام کوشا باشد.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بصیرت و دشمن شناسی و عمل به هنگام را از وظایف مردم عنوان کرد و گفت: دشمن اصلی ما استکبار جهانی است و ثابت شده که نباید از این دشمن حتی یک لحظه غافل شد.

مستعد از زحمات مصطفی کریمی در اجرای برنامه‌های ابلاغی و ستادی تقدیر کرد.

در این مراسم فرمانده سابق سپاه خلخال از عملکرد 40 ماهه خود در شهرستان خلخال گزارشی به حضور جمع حاضر عنوان کرد.

در این مراسم نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: فرمانده سپاه خلخال عامل وحدت و هم‌افزایی بود و در جهت پیشرفت شهرستان قدم‌های خوبی از سوی این مسؤول در سپاه شهرستان برداشته شد که انتظار می‌رود فرمانده جدید نیز توسعه شهرستان را تسریع بخشد.

بشیر خالقی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان خلخال تقدیر کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این مراسم با حضور فرماندار خلخال و جمع کثیری از مسؤولان ادارات از زحمات 400 ماهه مصطفی کریمی تقدیر و جهانبخش عطایی به عنوان سرپرست سپاه شهرستان خلخال منصوب و حکم فعالیت گرفت.

ارسال نظرات