خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در برنامه‌های جشن انقلاب می‌توان درباره موضوعات مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است صحبت و نتایج حاصل از آن را برای مردم بیان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۲۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
 احمد همتی بوشهری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در جلسه کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری مرکز استان فارس با تأکید بر اینکه دشمنان نظام در تلاشند حرمت‌های انقلاب را بشکنند اظهار کرد: زیر سئوال بردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد شبهه در دل مردم از اهداف دشمنان انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر نزدیک است، افزود: در این ایام باید دستاوردهای نظام در تمامی عرصه‌های به مردم معرفی و برای آن‌ها تبیین شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری و وجود نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی در منطقه از امنیت کامل برخوردار است، گفت: این امنیت به سبب انقلاب به دست آمده است و باید از آن صیانت کرد.

همتی به برنامه‌های مختلفی که برای اجرا در دهه فجر پیش‌بینی شده است اشاره کرد و افزود: مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز میزبان جشن‌های مردمی است که با کمک شهروندان اجرا خواهد شد و تمامی شهر را پوشش خواهد داد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با بیان اینکه مردم ما با علم و آگاهی به انقلاب رای دادند، اظهار کرد: در برنامه‌های جشن انقلاب می‌توان درباره موضوعات مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است صحبت و نتایج حاصل از آن را برای مردم بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف می‌توانند برای این دهه برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند برپایی نمایشگاه‌های مختلف را در دستور کار خود قرار دهند بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های عکس انقلاب پخش سرودهای انقلابی در ادارات می‌تواند حال و هوای انقلاب را به مردم القا کند.

همتی در این جلسه بر لزوم آسیب‌شناسی جشن‌های برگزار شده در سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: باید برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشن‌ها همفکری و برنامه‌ریزی کرد.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اظهار کرد: کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری دهه فجر از کمیته‌های چندگانه‌ای است که براساس سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هر سال به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز در دو بخش اصلی و جنبی در اجرای برنامه‌های دهه فجر همکاری دارد، افزود: خانواده بزرگ شهرداری شیراز علاوه بر حوزه تبلیغات و فضاسازی شهری برای برگزاری جشن‌های مردمی در مناطق یازده‌گانه شهرداری نیز برنامه‌ریزی کرده است.

همتی گفت: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، ارائه مشاوره رایگان در این ایام، اجرای برنامه‌های خوب برای تمامی سنین در فرهنگسراها، ایجاد غرفه‌های فرهنگی و ارائه مشاوره در طول مسیر راهپیمایی و همچنین اجرای ویژه برنامه دهه فجر در سالن شهید آیت‌الله دستغیب به مدت ۵ شب با حضور عموم مردم از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام پیش‌بینی شده است.

وی درباره انجام تبلیغات شهری توسط دستگاه‌های مختلف به ویژه در شب ۲۲ بهمن بیان کرد: بیشتر دستگاه‌ها در تلاشند بنرهای تبلیغاتی خود را در طول مسیر راهپیمایی نصب کنند در حالی که تبلیغات باید به صورت متوازن در تمام شهر نصب شود.

همتی از نصب تصاویر مردم شیراز که در ایام انقلاب در راهپیمایی و تظاهرات شرکت کردند خبر داد و گفت: این عکس‌ها که با کیفیت بسیار خوبی تهیه شده در سطح شهر نصب می‌شود تا یاد و خاطرات آن روزها برای مردم زنده شود.

معاون شهردار شیراز بر لزوم مردمی بودن و مردمی ماندن جشن‌های انقلاب و برنامه‌های ویژه این دهه تأکید کرد و افزود: همواره باید از دولتی و سازمانی شدن این برنامه‌ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف می‌توانند در این دهه علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، خدمات خود را بدون بروکراسی اداری و به دور از کاغذبازی به مردم ارائه دهند، گفت: همچنین تمامی ادارات و دستگاه‌ها باید گزارشی از عملکرد خود و دستاوردهای خود پس از انقلاب به مردم ارائه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها