رئیس قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانشجویی استان البرز کیفی سازی و فضای محتوایی سفر راهیان نور را از مصوبات دوازهمین نشست هم اندیشی روسای دانشگاه و بسیج دانشجویی البرز مطرح کرد.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، بهروز میرزا رئیس قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانشجویی استان البرز در حاشیه دوازدهمین نشست هم اندیشی روسای دانشگاه و بسیج دانشجویی البرز با اشاره به اهمیت راهیان نور دانشجویی که معمولا در اسفند ماه صورت می گیرد، اظهار داشت: تصمیمات خوبی برای برگزاری این سفر معنوی در این جلسه گرفته شد.


وی افزود: قرار بر این شد همه دانشگاه های استان، با توجه به اهمیتی که این سفر دارد مشارکت جدی دانشجویان را برنامه ریزی کنند و دانشجویان داوطلب که سفر اولی هستند در این سفر زیارتی، سیاحتی و فرهنگی شرکت کنند.


رئیس قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانشجویی استان البرز گفت: یکی از موثر ترین برنامه های فرهنگی که در جهت آشنایی دانشجویان و مردم در جهت آشنایی با فرهنگ مقاومت ،ایثار و پایمردی همه عزیزانی که در طول هشت سال دفاع مقدس از مرز بوم این کشور حفاظت کردند اثر بخش خواهد بود.


میرزا به مصوبات دوازدهمین نشست هم اندیشی روسای دانشگاه ها و بسیج دانشجویی البرز اشاره و بیان کرد: قرار بر این شد تا دانشگاه ها بر اساس سهیمه بندی برنامه ریزی کنند، کیفیت و محتوای سفر امسال تغییر کند و بیشتر بحث کیفی سازی و فضای محتوایی سفر را برنامه ریزی کنند.
ارسال نظرات