خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مسئولین موظفند زمینه رشد و شکوفایی جسمی و روحی جوانان را مهیا سازند و امکانات لازم را برای پژوهش ها و تحقیقات جوانان فراهم کنند و زیرساخت های لازم را اجرا نمایند.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۳۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون «شاخصه های یک جوان ایرانی موفق از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» اظهار کرد: اگر از نشانه های یک جوان ایرانی بگوئیم در مرحله اول باید دارای نشاط درست و صحیح باشد، جوان ایرانی باید اهل تفکر و آزاد اندیشی باشد و بدرستی زمان را بشناسد و تصمیمات درست بگیرد.

معبودی افزود: در کنار این اوصاف، استعدادیابی کند و استعداد های وجودی خود را بشناسد و استخراج کند، همچنین از نظر بنیه های معنوی به درجه ای برسد که برای جامعه کارایی داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: جوانی که از نظر اخلاق و اعتقادات، بصیرت و کارایی رشد کند و تلاش خود را برای موفقسا روز به روز بیشتر کند به معنای واقعی کلمه سرمایه جامعه خواهد بود.

معبودی تبیین کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری اشاره کردند جوان ایرانی از لحاظ علمی و دانش خودش را به مراتب بالا برساند و همیشه به روز باشد، از علوم دنیا عقب نماند و از نظر روحی خودش را تغذیه نماید .

وی تصریح کرد: جوان نباید در برنامه هایی که در جهت ولنگاری جوانان است خودش را آلوده کند، باید به  جهت استعدادهایش سوق یابد و در عرصه های دیگر معطل نشود.

معبودی در ادامه گفتگو اذعان کرد: برای ایفای نقش جوان در جامعه بخش اعظمی از آن مربوط به خود او است و بخش دیگر آن مربوط به جامعه و مسئولین.

حجت الاسلام معبودی توضیخ داد: مسئولین موظفند زمینها رشد و شکوفایی جسمی و روحی جوانان را مهیا سازند امکانات لازم را برای پژوهش ها و تحقیقات جوانان فراهم کنند و زیرساخت های لازم را اجرا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف در پایان این گفتگو متذکر شد: اگر جامعه و مسئولین در امور خود کوتاهی کردند و امکانات لازم برای برای تعالی جوانان فراهم نساختند باز جوانان نباید خود را به دام دشمنان اندازند و یا خود را آلوده به گناه کنند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها