استاندار مازندران گفت: حماسه ششم بهمن آمل افتخاری ماندگار برای ديار علوی مازندران است.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۶۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح جلودار  در جلسه شورای معاونان استانداری یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی و مردمی ششم بهمن سال 60 آمل را گرامی داشت و اظهار کرد: حماسه ششم بهمن آمل افتخاری ماندگار برای دیار علوی مازندران است.

وی بیان کرد: مردم علوی و ولایت‌مدار مازندران در عشق و ارادت به اهل بیت و دفاع از اسلام و انقلاب همیشه پیشگام و پیشتاز بودند.

استاندار مازندران ادامه داد: حماسه بزرگ و تاریخی مردم آمل آنقدر عظمت داشت که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصیت‌نامه سیاسی و الهی‌شان از این حماسه یاد کردند.

فلاح، اقتدار و عزت ایران اسلامی را در سایه خون شهدا، فداکاری و ایثار مردم خواند و گفت: مردم آمل با ایمان، بصیرت، فداکاری و ایثار نقشه شوم دشمنان را که قصد تصرف و اشغال شهر آمل را داشتند نقش بر آب کردند و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

وی یادآور شد: امیدواریم تا زمنیه انتقال ارزش‌ها و ابعاد این حماسه ماندگار به نسل‌های آینده فراهم شود.

استاندار مازندران همچنین به فرار رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فلاح در پایان گفت: ضرورت دارد دستاوردها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد امید و اعتماد به‌خوبی برای مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها