مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از متصل شدن 110 روستای استان اردبیل به شبکه گاز در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۶۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارشخبرگزاری بسیجاز اردبیلبه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل،فیروز خدایی اظهار کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام شرکت گاز استان در ایام الله مبارک دهه فجر امسال 110 روستا به شبکه گاز متصل می‌شوند ضریب نفوذ بهره‌مندی از نعمت گاز برای روستائیان استان به 82 درصد خواهد رسید.

وی تعداد روستاهای قابل افتتاح را بیان کرد و افزود: شهرستان اردبیل یک روستا، شهرستان بیله‌سوار یک روستا، شهرستان پارس‌آباد 29 روستا، شهرستان خلخال 6 روستا، شهرستان کوثر 15 روستا، شهرستان گرمی 25 روستا، شهرستان مشگین‌شهر 24 روستا و شهرستان نیر 9 روستا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه از افتتاح سه باب ساختمان اداری در شهرهای مرادلو، اسلام آباد، تازه‌کند و از بهره‌برداری گازرسانی به 12 واحد صنعتی در ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

خدایی با اشاره به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: تاکنون میزان شبکه تغذیه و توزیع گاز استان به بیش از 8 هزار کیلومتر رسیده و برای این میزان شبکه نزدیک به 210 هزار انشعاب نصب و 425 هزار مشترک جذب شده است.

وی با دعوت از مشترکان گاز توجه به نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز جهت کمک به اقتصاد خانوارها تأکید کرد و گفت: 70درصد حوادث ناشی از وسایل گرمایشی گازسوز مربوط به نقص فنی دودکش‌ها است.

ارسال نظرات