رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر:

پیشرفت 50 درصدی بازسازی مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بازسازی مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۵۹۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: عملیات بازسازی و تکمیل ورزشگاه برادران شهید صوابی نیز که هر تابستان محل برپایی اردوهای تیم های لیگ برتری و دسته اول کشور است با 50 درصد در حال اجرا است.

وی افزود: علی رغم شرایط نامناسب جوی و با پیگیری های دفتر فنی اداره کل ورزش و امور جوانان ، پیمانکار این پروژه با جدیت در حال احیا، بازسازی، تعمیر و تکمیل رختکن و محوطه ساختمان هیأت فوتبال شهرستان نیر می باشد.

نگاهی گفت: ایجاد 2 رختکن مجزا و استاندارد، احداث سرویس های بهداشتی جدید و دوش های مناسب، ایجاد اتاق داوران و اتاق اداری برای هیأت، تجهیز استادیوم به نیمکت های ذخیره های مناسب و استاندارد، تعمیر و بهسازی جایگاه تماشاگران و اخذ انشعابات مجزا برای ساختمان از جمله مواردی است که این اداره با هماهنگی و نظارت دفتر فنی اجرا می کند.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری رختکن این مجموعه را احیا و محوطه آن را مناسب سازی و در حد استانداردهای برگزاری مسابقات معتبر برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر بیان کرد: اجرای این پروژه در حالی صورت می گیرد که مشکلات مالی و اعتباری دامن گیر اداره ورزش و جوانان شهرستان است و در چنین شرایطی اداره کل و فرمانداری در صدد احیا و نوسازی اماکن ورزشی نیر می باشند.

نگاهی گفت: امیدواریم با جذب و تخصیص اعتبار مناسب بتوانیم مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی را احیا و نوسازی کرده و آن را در خور و شأن شهروندان نیر و تیم ها و ورزشکاران مراجعه کننده نماییم.

همه ساله شهرستان نیر بدلیل برخورداری از شرایط ویژه آب و هوایی، میزبان اردوهای آماده سازی تیم های معتبر کشور است و از این رو احداث خوابگاه و هتل ورزشی در این شهرستان جهت تسهیل ماندگاری تیم ها ضروری به نظر می رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار