آغاز و پایانی در محضر خانواده معظم شهداء

شهدا راهی را آغاز کردند که پایانش جاودانگی در محضر حضرت حق بود واینکه سربازان ولایت در رهروی از این شهدا آغاز و پایان کار خود را دیدار با شهداء قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش ازناو ، شهدا در راهی قدم گذاشتند که راه جاودانگی در محضر حضرت حق بود و  آنان بر فرموده رهبر  خود سر نهادند و عهد با سید الشهداء بستند  و اینک سربازان و رهروان شهداء  آغاز و پایان مسئولینت خود را دیدار با خانواده شهداء قرار دادند.

عصر امروز فرمانده سپاه خلخال و به اتفاق فرمانده گردان بقیت الله اعظم شهرستان خلخال به اتفاق خبرنگاران با حضور در منزل شهیدان و سروقاومتان ایثار وشهادت شهیدان سردار قنبر ابراهیمی و شهید شهرام جعفری نوده حاضر شدند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سرهنگ مصطفی کریمی در این دیدار با گرامیداشت سرداران شهید شهرستان خلخال گفت: دستمایه رشادت شهیدان امنیت برای کشور بود و ما در قبال خانواده معظم شهدا وظیفه داریم.

کوچکترین وظیفه سرکشی به این خانواده و دلجویی از آنان است که امروز این توفیق در آخرین روز خدمتم در محضر مردم شریف و ولایتمدار و شهیدپرور خلخال نصیب این بنده حقیر  شد که آغاز و پایان خدمتم در خلخال با شروعی  با دیدار از خانواده شهدا و پایانش نیز با حضور در محضر خانواده معظم شهدا بود و کارنامه  خدمت خود را  در محضر شهداء به درج رساندیم.

وی از تمامی خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان وآزادگان درهمراهی 40 ماهه با این سرباز کوچک ولایت تقدیر کرد.

سرگرد توحید زندیان فرمانده گردان چهارم بقیت الله اعظم شهرستان خلخال نیز در این دیدار بر ادامه رهروی از مسیر شهداء تاکید کرد.

در این دیدارها از سوی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و تیپ 37 پیاده لوح سپاس به برادر معظم شهید قنبر ابراهیمی و مادر شهید شهرام جعفری نوده اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار