خبرهای داغ:

نعمت‌هایی که در ایران قدرشان را نمی‌دانیم

این خانم که هدی قحشی نام دارد خودش دچار مشکل آرایشگرهای مرد و حفظ حجاب در سالن مردانه-زنانه بوده بطوریکه نهایتا برخی از آرایش گاه ها به او گفته اند از سرویس دادن به او معذور هستند. حالا با تاسیس این سالن آرایشی جدید او امیدوارست بتواند زنان مسلمانی که دچار مشکلات مشابهی هستند را جذب کند.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۲۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

 
  به گزارشسرویس  بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج ،  به نقل از رجا نیوز، یکی از کاربران اینترنتی در کانال تلگرامی خود نوشته است: یکی از دوستان غیر ایرانی من بزرگ شده دوبی است که  چندسالی است در تهران رحل اقامت انداخته است.  یک بار حرف شنا کردن شد و از من پرسید من شنا کردن بلدم یا نه؟ وقتی گفتم بله گفت او متاسفانه نتوانسته یاد بگیرد چون در دوبی استخر شنایی که مختلط نباشد وجود نداشته است.(یعنی چیزی در حدود 2 تا 3 دهه قبل)  یک باردیگر هم یک خانم مسلمان اروپایی که او هم در ایران زندگی می کرد گفت از وقتی مسلمان شده در کشور خودش در هیچ استخری نتوانسته شنا کند و تازه بعد از آمدن به ایران توانسته شنا کردن را از سر بگیرد.
به گزارش رجانیوز، برای افرادی که حجاب را در کشورهای غربی رعایت می کنند این قضیه( و موارد مشابه)  بارها پیش آمده  و چیز جدیدی نیست. اما حالا به نظر می رسد این روند کم کم در حال تغییر است. بنا به نوشته این خبر یک زن محجبه آمریکایی هفته آینده در بروکلین نیویورک سالن آرایش خودش را باز می کند که اسمش هست لجمالک  Le’Jemalik  (برای زیبایی تو)  البته نکته مهم در مورد این سالن آرایشی اینست که فقط مختص خانم هاست.
 
این خانم که هدی قحشی نام دارد خودش دچار مشکل آرایشگرهای مرد و حفظ حجاب در سالن مردانه-زنانه بوده بطوریکه نهایتا برخی از آرایش گاه ها به او گفته اند از سرویس دادن به او معذور هستند. حالا با تاسیس این  سالن آرایشی جدید او امیدوارست بتواند زنان مسلمانی که دچار مشکلات مشابهی هستند را جذب کند.
 
 
ما در ایران نعمت های زیادی داریم که هرگز متوجه آنها نیستیم و بقول همان دوست کذایی من مثل ماهی در آب می مانیم. هرچند شاید از نظر بعضی ها که به حجاب مقید نیستند این مورد خیلی هم نعمت نباشد. 
 
 چند سال پیش هم یادم هست در غزه اتفاق مهمی افتاد: دولت حماس اعلام کرد از این به بعد آرایشگرهای مرد حق کوتاه کردن موهای زنان یا ارائه سایر خدمات آرایشی را ندارند. عده ای از آرایشگرهای مرد فلسطینی دست به اعتراض زدند و البته راهی هم به جایی نبردند. نکته قابل توجه یقه درانی و تبلیغات شدید سی ان ان در مورد این اقدام ضد انسانی! حماس بود. آرایشگرهای مرد غزه بتدریج  به این ممنوعیت عادت کردند.
ارسال نظرات