رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۲۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان بیله‌سوارمغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۳۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان،علیرضا محبی در جلسه هماهنگی برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار در ایام‌الله فجر اظهار داشت: بیش از 25 برنامه فرهنگی و ورزشی در بخش آقایان و بانوان در این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری در این ایام بیان کرد: برگزاری همایشهای پیاده‌روی خانوادگی در بیله‌سوار و جعفرآباد,کوهروی کوهستان, جشنواره‌های همگانی, بومی محلی و سنتی و مسابقات فوتسال و تنیس روی میز کارکنان دولت از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار از برگزاری مسابقات فوتبال, فوتسال, والیبال, شنا, تیراندازی, ژیمناستیک, کشتی و ووشو در شهرستان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و غبارروبی مزار شهدا و حضور جامعه ورزشی در نماز عبادی و سیاسی جمعه نیز بخشی از برنامه‌های تدوین شده دهه مبارک فجر است.

محبی با تاکید بر حضور پرشور جامعه ورزشی شهرستان در راهپیمایی باشکوه در روز 22 بهمن‌ماه تصریح کرد: روسا, نوابین هیئتهای ورزشی, قهرمانان, ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان براساس سالهای گذشته با حضور اکثریتی در راهپیمایی روز 22 بهمن جایگاه و منزلت خود را در پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار گفت: دهه فجر بهتربن فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام خمینی(ره) به نسل جوان است و وظیفه داریم با استفاده از ظرفیتها و منابع موجود در سطح شهرستان ارزشهای انقلاب را هرچه بیشتر به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم که تلاش می‌کنیم محوریت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان نیز این امر باشد.

ارسال نظرات