خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:

به زودی صدای معترضان‌آمریکایی راخاموش می‌کنند

فرمانده سپاه آبیک اذعان کرد: هرچند که آمریکایی‌ها همواره حرف از دموکراسی می‌زنند ولی در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد و به زودی پلیس و نیروهای امنیتی این ناآرامی‌ها را کنترل و سرکوب خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۵۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع)آبیک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون آغاز ریاست جمهوری ترامپ اظهار کرد: انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری به معنای رای و موافقت همه مردم آمریکا با وی نیست و بسیاری از توده مردم با این انتخاب موافق نیستند.

وی مطرح کرد: ترامپ کابینه خود را عمدتا از میان سفیدپوستان و سرمایه‌گذاران انتخاب کرده که به نوعی تبلیغ نژادپرستی و سرمایه داری است.

این مسئول ادامه داد: این نژادپرستی سبب مخالفت تعداد زیادی از توده مردم شده و این اعتراضات و نا آرامی‌ها به معنای موافقت آن‌ها با خانم کلینتون هم نیست.

فرمانده سپاه آبیک با بیان گفته ترامپ که " از این پس اولویت تنها با آمریکا است " تصریح کرد: این گفته به معنای این نیست که تغییر جدی در بحث‌ سیاست‌های بین‌المللی اتفاق بیفتد و سیاست‌های بین‌المللی و استعماری مطابق با روند پیشین خود پیش خواهند رفت.

لطفی‌زاده اضافه کرد: موضوع مربوط به خاورمیانه با محوریت صهیونیست‌ها همواره عضو سیاست‌های اصلی آمریکا است و این گقته ترامپ تنها جنبه تبلیغاتی برای جذب مردم به سمت خود دارد.

وی در خصوص نا آرامی‌های اخیر آمریکا گفت: هرچند که آمریکایی‌ها همواره حرف از دموکراسی می‌زنند ولی در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد و به زودی پلیس و نیروهای امنیتی این ناآرامی‌ها را کنترل و سرکوب خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آمریکا تنها آن‌چه که لابی صهیونیست بیان می‌کند تعیین‌ کننده بوده و مردم مجبور به اطاعت بی چون و چرا از آن هستند.

فرمانده سپاه آبیک در خاتمه متذکر شد: دولت آمریکا دارایی اهداف تعریف شده ایست که هر اقدامی به هر شکلی را برای عملی کردن اهدافش استفاده می کند، در ادامه نیز همان سیاست‌های پیشین خود و حتی بیشتر از قبل را در جامعه پیاده خواهد کرد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها