مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان: ۲۱ پروژه آبرسانی استان در ایام دهه فجر افتتاح می شود و با بهره‌ برداری از این پروژه‌ ها ۲۷۰ نفر اشتغال‌ زایی مستقیم و غیرمستقیم در سطح استان ایجاد می‌ شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۶۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حمیدرضا کرموند در جمع خبرنگاران به پروژه های آبرسانی دهه فجر استان اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌ برداری از این پروژه‌ ها ۲۷۰ نفر اشتغال‌ زایی مستقیم و غیرمستقیم در سطح استان ایجاد می‌ شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ ها ۶۰۳ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با بهره‌ برداری از این پروژه‌ ها علاوه بر افزایش دبی آب همچنین آب سالم و بهداشتی در سطح استان تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: احداث ساختمان بهره‌ برداری و محوطه‌سازی مخزن در درب گنبد، تجهیز، راه‌اندازی و بهره‌ برداری ۳ حلقه چاه و حصار کشی پیرامون ۸ حلقه چاه برای احداث حریم بهداشتی امنیتی در شهرستان دلفان از جمله طرح های آبرسانی در استان هستند.

کرموندعنوان داشت : حفر و تجهیز یک حلقه چاه آهکی با دبی ۳۰ لیتر در ثانیه در شهرستان «سراب دوره»، آبرسانی به زون فشاری منطقه «دره گرم» خرم آباد، احداث و بهره‌ برداری مخزن پنج هزار مترمکعبی محله «خضر»، احداث خط انتقال در خرم‌آباد و حفر و تجهیز یک حلقه چاه آبرفتی منطقه «گلدشت» خرم آباد با دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه ازجمله پروژه‌ های قابل‌ افتتاح شرکت آبفا لرستان در ایام دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: حصار کشی دو حلقه چاه جهت حریم امنیتی، بهداشتی و پدافند غیرعامل در شهرستان زاغه، حفر و تجهیز دو حلقه چاه با دبی ۵۰ لیتر بر ثانیه و احداث خط انتقال در ازنا، احداث خط انتقال و حفر و تجهیز دو حلقه چاه در الیگودرز، اصلاح و بازسازی عبور خط انتقال آب پلدختر از زیر رودخانه کشکان و اجرای ۷۰۰ متر خط انتقال آب نیز از دیگر پروژه‌ های قابل افتتاح آبفا در دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در ادامه گفت: همچنین در ایام دهه فجر خط انتقال آب شاپوری خرم‌آباد، خط انتقال و باکس بتنی از سد سراب تلخ به تصفیه‌ خانه آب خرم‌آباد به طول ۲۷ کیلومتر، شبکه جمع‌آوری فاضلاب واقع در مناطق پشت بازار و اسدآبادی خرم آباد، شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطقی از شهرستان‌ های پلدختر، کوهدشت، دورود، الیگودرز و ازنا و هوشمند کردن سامانه ۱۲۲ اتفاقات آب و فاضلاب استان افتتاح می شوند.

انتهای خبر /ز
ارسال نظرات