جلسه دولت الکترونیک با هدف ایجاد پنجره واحد صدور پروانه ساخت و ساز با حضور فرماندار ساوجبلاغ مدیر کل امور اقتصاد دارایی استان البرز مدیر کل فناوری ارتباطات و فن آوری ،شهرداران ،بخشداران و کارشناسان ای تی ادارات در سالن اجتمات فرمانداری بر گزار شد .
کد خبر: ۸۸۱۲۷۴۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرماندار ساوجبلاغ بابیان اینکه فاز اول دولت الکترونیک در ساوجبلاغ اجرایی شده و به گفته مدیر کل امور اقتصاددارایی استان البرز این شهرستان پیشتاز اتصال به دولت الکترونیک در کشور بوده خواستار تامل و هماهنگی شهرداری ها و دستگاههای اجرایی برای ایجاد پنجره دوم در دولت الکترونیک شد .
 
پایان مکاتبات اداری با کاغذ در ادارت ساوجبلاغ 

پالیز گیر بیان داشت:  هدف از اجرای پنجره دوم حرکتی است در اقتصاد مقاومتی که در دولت الکترونیک زیر بنایش استعلامات در حوزه شهرداریها و ادارات خدمات رسان است.

وی افزود: اجرای این فرایند موجب می شود استعلامات در مدت زمان کمتر از سه روز  انجام شود در حالی که دریافت استعلام برای ارباب رجوع در بیشتر اوقات تا ۶ ماه زمان می برد و نگرانی و نارضایتی مردم را فراهم می ساخت.

فرماندار ساوجبلاغ حسن دیگر اجرای پنجره دوم در دولت الکترونیک را بر چیده شدن نامه های جعلی وعدم دست کاری در حین مرسولات دانست و تصریح کرد: این فرایند می تواند از فساد اداری نیز پیشگیری کند.

وی گفت:  مکاتبات ادارت ما بصورت کاغذی به پایان کار خود رسیده و امروز  ۴۳ اداره ما بصورت یک پارچه از طریق شبکه دولت الکترونیک به هم متصل هستند.

 پالیز گیر از همه شهرداران ومدیران اجرایی خواست ابهامات خود را در خصوص اجرای پنجره دوم در دولت الکترونیک را با معرفی کارشناسان خود و بر گزاری جلسات هفتگی در فرمانداری تا فبل از پایان سال اجرایی و به اتمام بر سانند .

وی گفت: همه زیر ساخت ها برای این فرایند در ادارات آماده است و شهرداریهای ما بعد از تهران دومین شهرداری در سطح کشور است که از این ساختار بهره مند خواهند شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها