حادثه پلاسکو یک حادثه کوچک نبود بلکه یک فاجعه بود که باید بیش از پیش جلوی اینگونه فجایع را در کشور گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۲۷۷۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مردم علوی و ولایتمدار مازندران پس از وقوع حادثه دردناک پلاسکو با اهدای شاخه‌های گل به آتش‌نشانان با آنها ابراز همدردی کردند و یاد و خاطره فداکاری شهدای این حادثه را گرامی‌ داشتند.
پس از حادثه پلاسکو بسیاری از مردم و شهروندان با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی به مقام شامخ شهدای آتش‌نشان این حادثه ادای احترام کردند.

جمعی از خادمین رسمی و افتخاری آستانه مقدس امام‌زاده عباس(ع) ساری با حضور در ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی بلوار امام رضا(ع) این شهرستان یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.

خادمین آستانه مقدس امام‌زاده عباس(ع) ساری و جمعی از فعالان قرآنی مرکز فرهنگی قرآنی این امام‌زاده با اهدای چند شاخه گل به آتش‌نشانان به مقام شامخ شهدای حادثه پلاسکو ادای احترام و ابراز همدردی کردند.

مسؤول فرهنگی آستانه مقدس امام‌زاده عباس(ع) ساری در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: حادثه پلاسکو یک حادثه کوچک نبود بلکه یک فاجعه بود که باید بیش از پیش جلوی اینگونه فجایع را در کشور گرفت.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر علیزاده با بیان اینکه آتش‌نشانان در تمامی حوادث از جان خود برای حفظ جان دیگر شهروندان مایه می‌گذارند، اظهار کرد: آتش‌نشانانی که در حادثه پلاسکو جان‌باختند در ردیف شهدا قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو مانند حادثه برخورد دو قطار در سمنان هیچگاه از ذهن ملت ایران اسلامی فراموش نمی‌شود، افزود: آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو از خود شهامت و شجاعت به‌خرج دادند.

مسؤول فرهنگی آستانه مقدس امام‌زاده عباس(ع) ساری دیدار با آتش‌نشانان و ادای احترام به شهدای حادثه پلاسکو را امری ضروری و حرکتی فرهنگی دانست و گفت: قدردانی از فداکاری و شهامت آتش‌نشانان امری ضروری است که باید انجام شود.

*نقاشی کودکان برای شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو

در چند روز اخیر جمعی از دانش‌آموزان و کودکان برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو نقاشی کشیدند و به مقام آنها ادای احترام کردند.

به‌گزارش فارس، جمعی از آتش‌نشانان ساری با حضور در مدارس و مهدهای کودک یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو را گرامی داشتند و به فرهنگ‌سازی و رعایت نکات ایمنی در بروز حوادث آتش‌سوزی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها