اعزام 88 نفر ازدانش آموزان رودانی به اردوی راهیان نور

88 نفر ازدانش آموزان دختر رودانی در قالب دو کاران به مدت ۴ روز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۲۷۷۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ با حضور محمد رسول جلالی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رودان و معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش رودان،88نفراز دانش آموزان دختر رودانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین سپاه ناحیه رودان در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اظهار کرد: نیاز است که دانش آموزان بعنوان نسل های بعدی انقلاب با روحیه شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بطور ملموس در بازدیدهای میدانی این حقیقت را درک کننده که اگر امروز در اوج عزت و اقتدار هستیم به حرمت و برکت جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

محمد رسول جلالی با بیان اینکه ۸8 دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم از 12 آموزشگاه در این اردو حضور دارند، افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این اردو معنوی بمدت ۴ روز از مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس در هویزه ،فکه ،شلمچه ،اروند و معراج شهداء دیدن می کنند.

وی ایثار و مجاهدت در راه خدا را از مولفه های اصلی رزمندگان و جوانان انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین پاسداری از حریم ایران اسلامی و تایید راه شهداست.

جلالی با بیان اینکه در هر کاروان یک سرپرست، روحانی، راوی و پلیس یار دانش آموزان را همراهی می کنند، خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد 10 اتوبوس و تعداد 440 نفر از دانش آموزان در قالب ده کاروان به این اردوها اعزام شدندکه از همکاری سپاه ناحیه رودان در جهت هماهنگی واعزام دانش آموزان تقدیر و تشکر می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار