معاونت پرورشی اداره کل آموزش پرورش استان لرستان خبر داد :
معاونت پرورشی اداره کل آموزش پرورش استان لرستان گفت : براساس مصوبات کمیته ستاد دهه فجر که آموزش وپرورش یکی از اعضای این ستاد است، گفتمان دینی و انقلاب اسلامی توسط مبلغین وروحانیون استان در 1400مدرسه لرستان به دانش آموزان آموزش داده می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۸۱۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
محسن یوسفند در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهارداشت : مطابق سال گذشته زنگ انقلاب در ساعت9:33 دقیقه روز 12 بهمن در مدرسه دخترانه شاهد توسط حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی و با حضورمدیرکل آموزش و پرورش استان واستاندار لرستان به صدا درمی آید.

وی در تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر که توسط آموزش وپرورش اجرایی می شود گفت: اجرای گروه سرود 1357انقلاب اسلامی متشکل از1357 دانش آموز دختر خرم آبادی در پوشش پرچم جمهوری اسلامی ایران، آیین غبارروبی شهدا توسط دانش آموزان وجشن بادبادک ها با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ازبرنامه های اداره کل آموزش وپرورش استان در دهه فجراست.

یوسفوند افزود:براساس مصوبات کمیته ستاد دهه فجر که آموزش وپرورش یکی از اعضای این ستاد است، گفتمان دینی و انقلاب اسلامی توسط مبلغین وروحانیون استان در 1400مدرسه لرستان به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی تصریح کرد :در کنار گفتمان دینی و انقلاب اسلامی، مبلغین از نقش روحانیت در انقلاب وبه خصوص مقام معظم رهبری برای دانش آموزان صحبت می کنند.

معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان عنوان داشت : جشن یاوران انقلاب که طی سه سال گذشته دراستان برگزار می شد نیز امسال با حضور فرزانگان ،اعضای هلال احمرو پیشتازان که متشکل از 3000دانش آموز لرستانی است در 17 بهمن درساعت 9صبح در سالن تختی خرم آباد برگزار می شود.

یوسفوند در ادامه خاطر نشان کرد :برگزاری همایش تجلیل از شهدای فرهنگی-قرآنی ،برگزاری مسابقات کتابخوانی با همکاری اداره کل ارشاد لرستان و تجلیل از دختران دانش آموز موفق توسط کمیته بانوان ستاد از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر است.

انتهای خبر/

خبرنگار: فاطمه قربان پور


ارسال نظرات