خبرهای داغ:

خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلابند

امام جمعه اسلام آبادغرب در دیدار با خانواده شهید "عبدالرضا محمدی" گفت: یاد شهدا کردن ما را متوجه می کند که امنیت و آسایش در اثر خدمت و زحمت شهدا، آزادگان و جانبازان است.
کد خبر: ۸۸۱۲۸۵۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، با حضور امام جمعه، واحد مددکاری و معاون  بنیاد شهید  شهرستان اسلام آباد غرب با خانواده شهید "عبدالرضا محمدی" دیدار  بعمل آمد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در دیدار با خانواده این شهید والامقام گفت:  یاد شهدا کردن ما را متوجه می کند که امنیت و آسایش در اثر خدمت و زحمت شهدا، آزادگان و جانبازان است.

 

وی افزود: بعلاوه داغی که بر دل خانواده های شهدا  نهاده شده و عزیزانی که از دست  داده اند، گذشت زمان نمی تواند این خدمت و فداکاری خانواده های شهدا را به دست فراموشی بسپارد.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: ما از رهبر معظم انقلاب که شهید زنده ماست یاد گرفتیم که  باید خانواده شهدا فراموش نشود زیرا که ایشان صاحبان اصلی انقلابند.

 

 

وی افزود: این نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که شهیدان و امام شهیدان برای ما گذاشتند و از ما انتظار دارند که در حفظ این امانت کوشا باشیم انشاله که ما قدردان شهدا و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار