وزیر فرهنگ و ارشاد رویداد مشهد 2017 را فرصتی جهت انعکاس ندای وحدت و همدلی در جهان اسلام دانست.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۲۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سیدرضا صالحی‌امیری امروز در مراسم معرفی رسمی مشهدالرضا (ع) به‌عنوان «پایتخت فرهنگی جهان اسلام» در سال 2017 در تالار قدس حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز در این مکان مقدس صدای وحدت را به جهان اسلام منعکس می‌کنیم.
 
وی بیان داشت: از امروز از مناره‌های حرم مطهر رضوی، ندای اخلاق و وحدت اسلامی و فضیلت سر داده می شود.
 
وزیر ارشاد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به داشتن وحدت اسلامی برای رفع مشکلات و محنت های بزرگ افزود: رئیس‌جمهور از ابتدای تشکیل دولت یازدهم، وحدت و همدلی را در جهان اسلام دنبال کرد.
 
وی وحدت، همفکری و هم اندیشی را راه حل رفع فقر و شکاف طبقاتی در جهان اسلام دانست و گفت: با وحدت می‌توانیم به اهدافمان دست یابیم و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر به سمت احیای تمدن اسلامی گام برداریم.
 
صالحی امیری با بیان اینکه دو دشمن داخلی و خارجی درصدد است که چهره اسلام را خشن جلوه دهد، ابراز داشت: با وحدت می توانیم جلوی نقشه شوم دشمنان را بگیریم.
 
وی با اشاره به اینکه جهان بیش از هر زمان دیگر از تفرقه و خشنوت رنج می‌برد و ما بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام نیازمندیم، گفت: سیره رضوی به ما می‌آمورزد همه مردم از هر رنگ، نژاد و فرقه می‌توانند در سایه فرهنگ رضوی زندگی عزتمندانه داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها