خبرهای داغ:
به همت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم کارگاه های آموزشی تدوین طرح کسب و کار، تجاری سازی مدیریت فناوری، اولین استارت آپ سلامت استان قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۶۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، به همت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم کارگاه های آموزشی تدوین طرح کسب و کار، تجاری سازی مدیریت فناوری، اولین استارت آپ سلامت استان قم برگزار می شود.

 محمدرضا ملکیان کارشناس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این کارگاه ها با هدف توانمندتر شدن کارآفرینان، صاحبان ایده و دانشجویان جهت ایفای هرچه بهتر نقش خود در شکوفایی اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی ) است، برگزار می شود.

ملکیان در ادامه افزود: کارگاه تدوین طرح کسب و کار روز چهار شنبه ششم بهمن از ساعت ۸:۳۰ الی۱۴ در ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم، سالن امام علی(ع) در قالب طرح انواع کسب و کار، مفاهیم کسب وکار، کسب و کار مالی، مفاهیم اقتصاد مهندسی و سایر موارد مربوط به کسب و کار پیش بینی شده است. طی مذاکرات انجام شده توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان قم امکان حضور تعدادی از بسیجیان این سازمان در کارگاه فراهم شده است.

وی در پایان تاکید کرد: هم اکنون تعدادی ظرفیت برای شرکت در کارگاه وجود دارد، که علاقه مندان می توانند ار طریق سایت برای شرکت در این دوره اقدام کنند و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

http://inc.muq.ac.ir/index.aspx?siteid=161&pageid=19930
ارسال نظرات
پر بیننده ها