مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی:

برنامه نظام استکبار، تطهیر نظام شاهنشاهی است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا در نشست بستر سازان تمدن اسلامی مدیران مدارس خاص تبریز با بیان اینکه برنامه نظام استکبار، تطهیر نظام شاهنشاهی است، گفت: مدیران به خصوص مدیران مدارس خاص(استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و شاهد) در تبیین انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری، رسالت مهمی دارند.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۷۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وحید فرشباف، ناامید کردن جوانان و نوجوانان را حربه دیگر دشمن عنوان و بیان کرد: ناامید کردن مردم به خصوص جوانان و ناکارآمد نشان دادن نظام از دیگر اهداف اصلی دشمن است که در صورت غفلت مسئولان، ضربه مهلکی به نظام می تواند وارد کند..

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام دانش آموزان مدارس تبریز به مناطق عملیاتی جنوب در اسفندماه خبر داد و افزود: در این مرحله که پنجمین مرحله از اعزام های راهیان نور است، حدود 23 اتوبوس راهی سرزمین های نور خواهند شد.

فرشباف، ایجاد حس خودباوری، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری را از اهداف اصلی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی برشمرد و اظهار داشت: باید با راهم کردن زمینه حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور، به آن ها تبیین کنیم که امنیت و آسایش امروز ما، نتیجه ایثار و جان فشانی شهداست.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اردوی راهیان نور تنها مختص ایران نیست و در کشورهای دیگر نیز به عنوان دروس پنهانی آن ها و با عناوینی دیگر اجرا می شود تا حس وطن پرستی و وطن دوستی را به آینده سازان خود القا کنند.

نشست بستر سازان تمدن اسلامی مدیران مدارس خاص نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا بعد از ظهر امروز در ساختمان شهید باکری این کلانشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار