درنشست خبری

برنامه های دهه ی فجر کوهبنان توسط سرپرست ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تشریح شد

وی برگزاری محافل انس با قران ،برگزاری نشست های گفتمان انقلاب و نشست های بصیرتی ،غبار روبی ،عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی را از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر توسط کمیته بسیج عنوان نمود .
کد خبر: ۸۸۱۲۹۸۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ سرگرد روح الله ابراهیمی مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر کوهبنان در جمع خبرنگاران بسیجی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مدارس و محلات شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان همیشه جاوید و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری گفت: بهمن ماه به ثمر رسیدن مجاهدت های ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) و ماه پیروزی بزرگ ملت ایران بر قدرت های شیطانی در سال 57 است .
وی ابراز داشت: در بهمن ماه بود که خورشید انقلاب طلوع کرد و با وجود همه دشمنی و خباثت نخست وزیر وقت با حضور گسترده مردم در صحنه به هر حال در دوازدهم بهمن ماه حضرت امام در میان خیل عاشقان وارادتمندان به ولایت و رهبری حضور یافت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه ریزی نمود .
سرپرست فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: تاریخ انقلاب اسلامی به رهبری بزرگ مرد دوران حضرت امام مقتدرانه و با شکوه رقم خورد و این ملت در کنار رهبر و مقتدای خویش با دست خالی اما با قلب هایی آکنده از ایمان به خدا در مقابل طاغوت زمان پیروز شدند.
وی تصریح نمود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا ،اسلامی بودن ،ولایت و رهبری ،مردمی بودن ،اتحاد و همدلی بود و امروز هم دوام و قوام انقلاب نعمت ولایت و رهبری است که علی الرغم تمامی دشمنی ها و دسیسه ها کشتی انقلاب را به خوبی سکانداری می کند .
مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر کوهبنان تاکید نمود: انقلاب اسلامی در اوج خفقتان و قدرت نمایی استکبار جهانی تحولی در دنیای اسلام بوجود آورد و نور امیدی در دل مستضعفان ایجاد نمود لذا برخی از کشورهای جهان امروزه از انقلاب اسلامی الگوگیری می کنند که شاهد بیداری و خیزش اسلامی در بسیاری از نقاط جهان هستیم .
وی ادامه داد: استکبار جهانی طی سالیان گذشته همواره با توطئه ها و فتنه های جدید در صدد انزوای ایران اسلامی برآمدند و قصد دارند الگوی انقلاب های دنیا را از بین ببرند اما با سد پولادین مردم بصیر و با رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت محاسبات انان به هم خورد .
سرپرست فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: انشاالله همه مردم با اتحاد و همدلی تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با ارمان ها و ارزش های اسلام ، انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان خواهند نمود .
وی برگزاری محافل انس با قران ،برگزاری نشست های گفتمان انقلاب و نشست های بصیرتی ،غبار روبی ،عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی را از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر توسط کمیته بسیج عنوان نمود .
مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر کوهبنان تاکید نمود: همایش ائمه جمه و جماعت شهرستان با حضور هیئت امنای مساجد ،برگزاری یادواره شهدا،برگزاری کوهپیمایی عمومی ،برگزاری جشن در پایگاه مقاومت بسیج محلات ،برگزاری محافل انس با قران به یاد شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب و...را از دیگر برنامه های این دهه بیان نمود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار