مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، گفت: آرمانگرایی واقع نگر باید در بین بسیجیان تقویت شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۰۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، گردهمایی نخبگان استان در سالن شهید حاجبی بندرعباس برگزار گردید این گرهمایی که با حضور نخبگان سیاسی،فرهنگی ، علمی و اقشار مختلف بسیج برگزار گردید.
حجت السلام و المسلمین رستگار مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه امام سجاد(ع) در جمع این نخبگان گفت:انفلاب اسلامی ایران که برگرفته از انقلاب رسول الله و انقلاب سرخ سیدالشهدا شکل گرفته است با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی می باشد که ترجمه کلام پیامبر و سیدالشهداست که مبنی بر اجتناب از طاغوت است و هرگز بین انقلاب اسلامی و استکبار وحدت ایجاد نخواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه استکبار هرگز از خوی استکباری خود دست نمی کشد و جمهوری اسلامی نیز در مقابل آنها خواهد ایستاد افزود:خاورمیانه قلب جهان است و جمهوری اسلامی مغز متحرک آن می باشد و استکبار برای تسلط بر جهان باید بر ایران مسلط شود.
رستگار اظهار داشت:رویکرد امروز دشمن جنگ نرم است و چون انقلاب اسلامی انقلاب نرم و فرهنگی بود و انقلاب نرم را نمی توان با زور اسلحه تغییر داد و انقلاب اسلامی مثل انقلاب پیامر، انقلاب فرهنگی بود.
مسئول نمایندگی ولی فقبه در سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد:اسلام آمریکایی تکفیری، شعیه افراطی لندن نشین، اسلام سکولاریسم با محوریت ترکیه و اسلام رحمانی را دشمن طراحی کردند تا از این طریق مسیر انقلاب را تغییر دهد.
وی ادامه داد: گاهی فضای سیاسی چنان جامعه را آلوده می کند که پیدا کردن حق از باطل سخت می شود.
رستگار افزود: سیاستمداری موفق است که عقبه رسانه ایی قوی داشته باشد و ما امروز داریم می بینیم فضای مجازی در دست دشمن است که باید آن را از دست دشمن گرفت.
وی، عنوان کرد: یکی از مسائلی که اکثر بسیجیان ما باید نسب به آن توجه داشته باشند و از طرفی مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن تاکید دارند آرمانگرایی واقع نگر است که باید در بین بسیجیان تقویت شود.
ارسال نظرات