خبرهای داغ:
سردار عظیمی خبر داد؛

آغاز رزمایش امام علی (ع) قرارگاه نجف اشرف سپاه در غرب کشور

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: رزمایش امام علی (ع) سپاه پاسداران امروز (سه شنبه) در منطقه عمومی غرب کشور آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۰۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌ محمدنظر عظیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رزمایش امام علی (ع) در راستای برنامه های ابلاغی و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتقا آمادگی رزمی یگان های نیروهای مسلح برنامه ریزی شده و با شرکت یگان های نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف اشرف اجرا می شود.
 
وی اظهار کرد: برای برگزاری این رزمایش با مرزبانی، نیروی انتظامی و ارتش نیز هماهنگی هایی لازم به عمل آمده است.
 
سردار عظیمی عنوان کرد: در این رزمایش مولفه های آمادگی رزم اجرا خواهد شد و مورد ارزیابی ناظران ستاد کل و ستاد کل سپاه و نیروی زمینی سپاه قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: از نکات قابل توجه در اجرای این رزمایش استفاده از نیروهای بسیجی و بومی منطقه و همکاری مردم در این رزمایش است.
 
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه گفت: برخی از مناطق سردسیر استان کرمانشاه به دلیل بارندگی روزهای گذشته شرایط نامساعدی داشت اما نیروهای ما با تلاش خود مقدمه برگزاری رزمایش را فراهم کردند.
 
سردار عظیمی ادامه داد: ارتقا آمادگی رزمی یگان های نیروهای مسلح از اساسی ترین اهداف این رزمایش است.
 
به گفته وی، این رزمایش در منطقه عمومی غرب استان کرمانشاه برگزار می شود و در شهر کرمانشاه فقط موضوع پشتیبانی دنبال خواهد شد.
 
فرمانده قرارگاه نجف اشرف در باره تجهیزات به کارگیری شده در این رزمایش گفت: مبنای ما در این رزمایش تجهیزات نیست بلکه تکیه بر باورهای دینی و معنویات رزمندگان است در حالی که در زمینه تجهیزات نیز همیشه از بهترین امکانات در اختیار استفاده خواهیم کرد.
 
سردار عظیمی در ادامه گفت: هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان راه اندازی در برنامه های مورد نیاز استفاده شده و در این ‌رزمایش نیز در صورت فراهم بودن شرایط جوی از آنها استفاده خواهیم کرد.
 
وی اظهار کرد: اگر می خواهیم کشورمان استقلال و امنیت داشته باشد باید توانمندی خود در مقابل نظام سلطه را افزایش دهیم و به طور قطع بازدارندگی بهترین کاری است که ما می توانیم در مقابل زیاده خواهی های مستکبران به کار گیریم.
 
سردار عظیمی، ارتقای آمادگی های رزمی و توسعه روشها و شیوه های نوین جنگی را از جمله اهداف برگزاری رزمایش امام علی (ع) عنوان و تصریح کرد:در این رزمایش یگانهای  قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه به نمایش بخشی از توانمندی های خود  می پردازند.

وی افزود: بالا بردن توانمندیها در سطوح مختلف همچنین ارتقای آمادگی های اطلاعاتی و عملیاتی یگانها به منظور برقراری امنیت در شرایط گوناگون از دیگر اهداف برگزاری رزمایش امام علی (ع) است. 
ارسال نظرات