مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اردوهای راهیان نور تدریس دروس عملی ایثار و فداکاری است.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۷۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اعزم راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد و گفت: 180 دانش آموز دختر اراکی به مناطق عملیات جنوب اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد دانش آموز از حوزه مقاومت شهید فهمیده سپاه ناحیه اراک بودند که روز سه شنبه در قالب کاروان راهیان نور برای مدت سه روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، والفجر هشت و اروند کنار بازدید و از نزدیک با شرایط رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: اردوهای راهیان نور تدریس دروس عملی ایثار و فداکاری است چراکه راویتگران دفاع مقدس در هر یادمان و هر منطقه، چگونگی عملیات‌ها را برای دانش آموزان تشریح خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار قادری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مقاومت از اهداف اردوهای راهاین نور است، گفت: هدف از این اعزام آشنا شدن نسل جوان با رشادت‌های عزیزان در هشت سال دفاع مقدس که ببینند که برای این کشور و مرز بوم چه زحمت‌هائی را کشیدند.

وی افزود: دانش‌آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ها و مقاومت‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا و با الگوگیری از شهیدان، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمن استوارتر گام بر می‌دارند.

سرهنگ پاسدار قادری در پایان خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست بلکه واقعیتی ارزشمند از رشادت ها و از خودگذشتگی‌ها در مقابل دشمنا متجاوز است که اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی بیشتر با این روحیه مقاومت و ایثار آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات