سلصانعلی میر با اشاره به عملکرد دولت یازدهم، گفت: آنچه که ما در این دولت مشاهده می‌کنیم یک سری نقاط ضعف است؛ یکی از این نکات، مطالبات انباشته شده و وعده‌هایی است که برای اشتغال داده بودند
کد خبر: ۸۸۱۳۰۸۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
سلطانعلی میر استاد حوزه و دانشگاه، درگفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و جنگ نرم یکی از شاخص‌های انقلاب بوده است.
وی ادامه داد: در این انقلاب سپاه شکل گرفت که برای حفظ فرهنگ است؛ رمز ماندگاری سپاه و بسیج به دلیل نگرش و فکر فرهنگی است؛ سپاه در تمام صحنه های فرهنگی حضور داشته است اما عرصه برای نفوذ دشمن هم زیاد دارد.
میر با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مهم‌ترین موضوع آینده، انتخابات است که آرایش سیاسی شکل گرفته و از هر دو طرف نامزدهایی مشخص می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تجربه گذشته نشان داده است که هر رئیس جمهوری که کارنامه موفق داشته باشد، مردم در دوره بعد به او رأی می‌دهند؛ به شرطی که به بخشی از وعده‌هایی که داده است عمل کرده باشد و یک موفقیت بزرگ داشته باشد تا آن را به مردم نشان دهد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به عملکرد دولت یازدهم عنوان کرد: آنچه که ما در این دولت مشاهده می‌کنیم یک سری نقاط ضعف است؛ یکی از این نکات، مطالبات انباشته شده و وعده‌هایی است که برای اشتغال داده بودند، امروز که سه میلیون آمار بیکاران است و هر ساعت 300 نفر به آن‌ها اضافه می‌شود، از 142 کشور جهان آمار بیکاری ما بیشتر است.
وی با تأکید بر بی‌نتیجه بودن برجام ابراز داشت: پس از برجام چیزی به دست نیاوردیم و تحریم‌ها برداشته نشد، اکنون فضا به سمت و سویی می‌رود که مردم یک تصمیم گیری جدیدی را داشته باشد البته آن‌ها کار را تمام یافته نمی‌دانند و برنامه‌ها و اقداماتی را انجام می‌دهند؛ همانطور که حقوق شهروندی را پیش گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: امروزه باید تفکر زمان انقلاب ادامه پیدا کند و نباید صورت مسأله پاک شود و نگویند یک انقلابی بود و گذشت امروزه ما به تفکرات همان زمان نیاز داریم و باید به آن‌ها عمل کنیم
ارسال نظرات