مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: طرح هادی 15 روستای استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۰۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقلنیریمیز، جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح هادی روستاهای شهرستان نیر با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن استان و برخی از کارشناسان مربوطه در فرمانداری نیر تشکیل شد.

در این جلسه سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر در استان گفت: طرح هادی 15 روستای استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از بازنگری 30 طرح هادی در استان هم خبر داد و گفت: تاکنون 50 هزار واحد روستایی در سطح استان اردبیل مقاوم سازی شده و امسال نیز 4 هزار واحد سهم استان می باشد که برای مقاوم سازی این واحدها تسهیلات بانکی به ارزش 18 و 20 میلیون تومان اختصاص می یابد.

در این جلسه احمدی فرماندار شهرستان نیر هم از مقاوم سازی 3 هزار واحد در شهرستان نیر خبر داد و گفت: تاکنون سند مالکیت 25 روستا صادر وتحویل متقاضیان داده شده و سند مالکیت 8 روستای دیگر نیز در دست اقدام می باشد.

در ادامه جلسه کنعان پور مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل هم از تخصیص 70 درصد عوارض تغییر کاربری و فروش زمین مربوط به توسعه آتی در روستاها برای اجرای پروژه های عمرانی در همان روستا خبر داد و گفت: دراین جلسه تصمیم بر این شد که 70 درصد عوارض تغییرکاربری و فروش زمین مربوط به توسعه آتی برای اجرای پروژه های عمرانی در همان روستا هزینه شود.

ارسال نظرات