نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

سیاست ترامپ مانند هندوانه در بسته است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: می توان گفت که شاید سیاستمداران اطراف ترامپ هم چنین استفاده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری کرده اند و این مسئله اقتصاد مقاومتی را در کشور خود بومی سازی کرده اند و دولت جمهوری اسلامی هم باید به اقتضای اقتصاد مقاومتی همه برنامه های خود را تنظیم کند.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۱۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در  واکنش به اظهارات ترامپ در روز تحلیف، گفت: سیاست ترامپ هنوز برای ما مشهود نیست و مانند هندوانه در بسته است و باید زمان بگذرد تا مشخص شود که شعارهای او تا چه حد عملیاتی است در حال حاضر ما نمی توانیم قضاوتی داشته باشیم اما ظاهر قضیه شعار او، خوب است و باید به آن توجه شود.
 
حجت الاسلام سالک در ادامه تشریح کرد: ترامپ، اوباما و … همه شخصیتی یکسان دارند و  متناسب با شرایط سیاسی اجتماعی آمریکا و جهان تصمیم گیری می کنند و در حال حاضر به این نتیجه رسیده اند که آمریکا در یک وضع بحران ورشکستگی اقتصادی در ابعاد مختلف است و برای جلوگیری از این مسئله باید بر روی تولیدات داخلی تمرکز کند.
 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس ۲۴ سیاست اقتصاد مقاومتی است که از جمله محورهای اصلی این سیاست ها رشد تولید ملی، مشارکت مردم، استفاده از ظرفیت های درون ایران و خرید و فروش کالاهای ایرانی است یعنی بی نیازی از کالاهای خارجی و رقابت با سطح جهانی را مقام معظم رهبری سالیانی است که در فرمایشات خود مطرح می کنند.
 
حجت الاسلام سالک در پایان خاطر نشان کرد: می توان گفت که شاید  سیاستمداران اطراف ترامپ هم چنین استفاده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری کرده اند و این مسئله اقتصاد مقاومتی را در دنیای خود بومی سازی کرده اند و دولت جمهوری اسلامی هم باید به اقتضای اقتصاد مقاومتی همه برنامه های خود را تنظیم کند.
 
انتهای پیام/


آرمان کرمان

ارسال نظرات