معاون روابط عمومی سپاه کربلا در بازدید از خبرگزاری فارس مازندران:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با اشاره به شرایط حساس کنونی پشتیبانی و حمایت عملی از گفتمان امام و رهبری را رسالت مهم رسانه های انقلابی خواند.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۵۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا و هیئات همراه با حضور در دفاتر خبرگزاری های انقلابی مازندران ضمن تقدیر و تشکر از صاحبان این رسانه بر همکاری بیشتر برای تبیین مطالبات مردمی را در راستای فرامین مقام معظم رهبری خواستار شد.
در آستانه سی و هشتمین سال گرامی داشت دهه مبارک فجر معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا به همراه هیات همراه با حضور در دفتر پایگاه خبری بلاغ از روند فعالیت این رسانه آشنا شد و سپس با حضور در دفتر خبرگزاری فارس مازندران، ضمن ادای احترام به روح مرحوم معافی، سرپرست فقید این خبرگزاری بر همکاری و تعامل متقابل تاکید داشت.
سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی رسالت مهم رسانه های انقلابی را پشتیبانی و حمایت عملی از گفتمان امام و رهبری خواند و افزود: اینکه مثل بقیه بگوئیم حضرت آقا تنهاست یعنی ضعف بزرگ در مجموعه نیروهای انقلاب ، و اصولا با وجود این همه نیروهای فداکار و انقلابی در همه عرصه ها به ویژه رسانه، چرا همچنان این جمله بیان می شود؟!
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ادامه داد: با وجود نیروهای متعهد و انقلابی، بیان این حرف مصداق قصور و زیر سوال بردن این نیروها تلقی می شود لذا وظیفه همگان خصوصا رسانه های انقلابی است تا با آسیب شناسی موضوع، نقاط ضعف را برطرف کنند.
این مقام مسئول در سپاه کربلا اظهار داشت: اگر بتوان فرامین معظم له را شاکله کار خود قرار داده و متعهدانه و انقلابی در رسانه به تبیین مطالبات حضرت آقا پرداخت، آنوقت ایشان تنها نخواهند بود و مشکلات هم حل می شود.
حسینعلی رضایی اظهار کرد: طی دو یا سه سال اخیر به‌ویژه امسال با بررسی سخنان مقام معظم رهبری و تذکرات موکد ایشان که دست‌کم هفته‌ای یک یا دو و بعضاً سه بار سخنرانی داشتند و مکرراً درباره موضوعات مختلف تذکر می‌دادند و در می‌یابیم که واقعاً در شرایط حساسی قرار داریم.
این مسئول سپاه مازندران رصد فرامین رهبر معظم و تبیین منویات را جزء مطالبات اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین منویات و مطالبه گری از مسئولان است، بنا براین گرچه ملت انقلاب اسلامی در پی ضایعه رحلت رئیس فقید تشخیص مصلحت و متعاقب آن حادثه آتش سوزی پلاسکو و شهادت ایثارگران آتش نشانی از لحاظ روحی و روانی عزا دار هستند، اما با جدیت و پیگیری های رسانه ها در خصوص مطالبات اصلی مردم انقلابی، در موضوعات مختلف می توان تا حدود زیادی مشکلات جامعه را مرتفع کرد.
مدیر خبرگزاری فارس مازندران نیز با اشاره به اینکه رسانه انقلابی هوشیارانه مسائل پیرامون را رصد و مطالبه می‌کند، گفت: رسانه متعهد نباید اجازه دهد تا زمینه‌ای با دست‌اندازی‌ها و دخالت‌های انسانی برای ایجاد فاجعه و حوادث ناگوار فراهم شود.
مهرانگیز عباسی با بیان جدیت و اهمیت زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران در مسائل مختلف جامعه با اشاره به خاطره‌ای از ماجرای سیل سال 90 در شرق مازندران، گفت: وقتی خبرنگار فارس در تماسی از حادثه سیل، مرگ همشهریان و خسارت بالای آن به دفتر سر پرستی خبر دادند، زنده‌یاد معافی مقصر حادثه وقت را قشر خبرنگاران دانست و بر آن باور بود که اگر خبرنگاران متعهدانه به رسالت بپردازند، قبل از بروز حوادث دلخراش و ویرانگر می‌توان زمینه‌های آن را برای کاهش آسیب‌ها و خسارت‌ها گوش‌ زد کرد تا مسؤولان براساس آن برنامه‌ریزی کنند.
عباسی حفظ تفکر متعهدانه و انقلابی را برای انجام رسالت در تقویت رسانه‌های انقلابی مهم برشمرد و افزود: راهیان نور تداوم و بقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در عصرهای پیش‌رو است که باید همگام با ابزارهای جدید رسانه‌ای به آن پرداخته شود.
در پایان این دیدار لوح یادبودی از سوی سپاه کربلا به پاس زحمات رسانه های خبرگزاری فارس در سال جاری به سرپرست این خبرگزاری اهداء شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها