خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز در سالگرد شهید مدافع حرم احمد حاجیوندالیاسی در اندیمشک:
به گزارش خبرنگار روابط عمومی بسیج از اندیمشک ، یادواره شهید مدافع حرم ، احمد حاجیوند الیاسی ، با حضور امام جمعه موقت اهواز در مسجد ابوالفضل العباس(ع) کوی قائم اندیمشک دوشنبه شب 4بهمن ماه1395 برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
در این مراسم حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی با اشاره به برخی روایات در خصوص زنده بودن شهدا گفت: این مجالس فرصتی برای درس گرفتن از شهداست و ما با حضور در این مجالس باید از  خون شهدا الگو بگیریم.

وی در بخش دیگری با اشاره به وصیتنامه شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی گفت: امروز شهید حاجیوند با ما صحبت می کند، و در این مراسم حضور دارد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به بیان برخی روایات در خصوص شهدا پرداخت.
 پخش کلیپ و دکلمه و تجلیل از آتش نشانان شهرستان اندیمشک از دیگر بخش های این مراسم بود. این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان اندیمشک، فرماندار اندیمشک،فرمانده تیپ سوم حضرت مهدی(عج)کرخه و سایر مسئولین برگزار گردید.

پس از پایان مراسم امام جمعه موقت اهواز همراه با مسئولین سپاه ناحیه اندیمشک در منزل این شهید حضور یافتندحجت الاسلام حاجتیگفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معزز آنان خصوصا شهدای مدافع حرم هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

بسیجی شهید احمد حاجیوند الیاسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک و از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا سوریه به شهادت رسید.
شهید علی‌محمد قربانی، شهید حبیب رحیمی‌منش، شهید احمد مَجدی‌نسب، شهید احمد الیاسی‌حاجیوَند و شهید مهدی نظری و روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی از جمله شهدای مدافع حرم اندیمشک هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها