پرداخت هدایای استاندار به خبرنگاران مازندران در بهمن ماه انجام می گیرد

قرار است با فراخوان رسانه‌ها برای معرفی خبرنگاران به ارشاد استان این هدایا با همکاری خانه مطبوعات مازندران به حساب خبرنگاران مازندران پرداخت شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۲۳۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباس زارع در حاشیه جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در جمع خبرنگاران در فرمانداری اظهار داشت: این هدیه به مبلغ 150 میلیون تومان از طریق استانداری مازندران به حساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واریز شده است.

وی افزود: قرار است با فراخوان رسانه‌ها برای معرفی خبرنگاران به ارشاد استان این هدایا با همکاری خانه مطبوعات مازندران به حساب خبرنگاران مازندران پرداخت شود.

معاون فرهنگی، هنری و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تقدیر از استاندار مازندران، معاون سیاسی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برای پرداخت هدیه خبرنگاران استان در سال 95 تصریح کرد: امیدواریم اصحاب رسانه مازندران بتوانند در آگاهی بخشی و انتشار اخبار توسعه‌ای استان تلاش بیشتری داشته باشند.

زارع در ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ساری همزمان با ایام الله دهه فجر افزود: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ساری مورد تایید مرکز نمایشگاهی وزارت ارشاد قرار گرفته و این نمایشگاه با حضور ناشران برتر داخلی و خارجی در ساری برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در ساری با بیان اینکه ساری از 16 بهمن ماه میزبان ناشران بین المللی است، گفت: به دلیل نبود فضای مناسب نمایشگاهی در ساری، نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران امسال در مجموعه نیاوران جاده ساری – قائمشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 300 غرفه برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب ساری اعلام آمادگی کردند، افزود: این نمایشگاه با حضور 645 ناشر داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

زارع از ارائه 70 هزار عنوان کاب در نمایشگاه بین المللی کتاب ساری خبر داد و گفت: امیدواریم همکاری مسئولان استانی و شهرستانی برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه بین المللی کتاب ساری مضاعف شود.

غلامرضا عشریه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری نیز با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از 16 تا 21 بهمن ماه در مجتمع نیاوران جاده ساری به قائمشهر برگزار می‌شود، گفت: این مهم بزرگترین رویداد فرهنگی استان بوده که با همکاری استانداری، اداره کل ارشاد، فرمانداری و شهرداری ساری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها