مسئول پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) نیشابور خبر داد

آغاز به کار نخستین خیریه فرهنگی بسیج نیشابور

نخستین خیریه فرهنگی بسیج نیشابور در پایگاه امیرالمومنین (ع) با هدف پخش محصولات فرهنگی طراز انقلاب اسلامی در بین کودکان و نوجوانان تحت عنوان نذر فرهنگی آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۸۸۱۳۲۵۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
محمد دلشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: اهدای کتاب "مهدیه ولباسهای سخنگو" اولین کتاب داستانی پیرامون چرایی حجاب نخستین برنامه این خیریه می باشد.
 
وی با بیان اینکه۵۰%هزینه هرکتاب توسط خیرین درقالب نذرفرهنگی، تامین و پرداخت شده است افزود: این کتاب ، در قالب یک داستان بسیار شیوا و جذاب، فلسفه وچرایی حجاب وعفاف را با زبان کودکانه  همراه با تصاویر قشنگ به دختربچه ها ۴تا۱۱سال می آموزد.

دلشاد با اشاره به اینکه قیمت پشت جلد کتاب ۴هزارتومان است که به صورت نیم بها وتنها با ۲هزارتومان آماده توزیع می باشداظهارداشت: مطمئناً ۲هزار تومان هزینه بسیار ناچیزی در مقابل تاثیر گذاری بر روی  یک دختربچه به سمت حجاب وعفاف است که شاید حتی هزینه ریالی یک چیپس و پفک و تنقلات، در این زمانه نیست.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود با کمک سایر دغدغه مندان حجاب وعفاف محله،دوستان وفامیل خود، مثلا ۵۰ نفر بشوید و هرنفر ۵۰عدد کتاب را بانی ونذرفرهنگی کند وبعد کتابها را در مکانهای عمومی بین دختربچه ها توزیع فرمایید.

 دلشاد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم این فعالیت‌های بسیار موثر و مهم ادامه پیدا کند باید کمک و یاری از سوی مردم صورت گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار