خبرهای داغ:
مسئول عقيدتي سياسي تيپ 12 قائم(عج) سمنان گفت: دنيا با چالش بزرگي به نام ترامپ روبه رو است.
کد خبر: ۸۸۱۳۲۹۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین هادی ابراهیمی در جمع رزمندگان تيپ 12 قائم (عج) سمنان اظهار داشت: دنيا با چالش بزرگي به نام ترامپ روبه رو است.

وی تصریح کرد: سخنان ریيس جمهور جديد آمريكا بسياري از معادلات و ساختارهاي سنتي امريكا و اروپا را دستخوش تغيير خواهد كرد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: بايد ديد ترامپ تا چه حد بر اجراي عقايدش جدي است و از سويي بعضي ها نيز در امريكا و اروپا ترامپ را فرصتي براي بازنگري در سياستهاي اين كشور در قبال آمريكا و ديگر كشورهاي جهان مي دانند.

ادعای حقوق بشری آمریکا و اروپا دستاویزی برای فشار به دیگر کشورها

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مسلمانان مظلوم ميانمار و منطقه روهينگيا گفت: در قرني كه ادعاي حقوق بشري آمريكا و اروپا گوش فلك را كر كرده است؛ شاهد نسل كشي مسلمانان در ميانمار هستيم.

وي تصريح كرد: دنيا به اين نتيجه رسيده است كه حقوق بشر فقط دستاويزي براي اروپا و آمريكا براي فشار به ديگر كشورهاست و مظلومان عالم از حمايت قطع نامه هاي سازمان ملل برخوردار نمي شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهارداشت: فاجعه بارترين رفتار اروپاييان آنجاست كه آنها براي ژست انسانيت و تمدن حقوق حيوانات را محترم مي شمارند؛ ولي زنده سوزانده شدن 20 هزار انسان بي گناه فقط به خاطر مسلمان بودن براي آنها هيچ دغدغه اي ايجاد نمي كند.

مسلمانان موضعشان در برابر جنایات مستکبران مشترک و جدی باشد

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: حضور مسلمانان و موضع گيري مشترك آنها در قبال اين جنايات بايد  جدي تر و مؤثرتر صورت پذيرد.

وی منطقه با اشاره به نشست آستانه گفت: دنيا ديد كه موضعگيري ايران در قبال جنگ سوريه و عراق درست ترين، منطقي ترين، عادلانه ترين و البته انساني ترين موضعگيري بود.

این کارشناس سیاسی بیان داشت: راه حل سياسي و دوري از جنگ و همچنين گفتگوي سوري سوري از همان ابتدا حرف ايران بود و امروز با از دست رفتن جان هزاران انسان و خرابي هاي وحشتناك دنيا به اين نتيجه مهم رسيده است، اميد است اين نشست راهي تازه و جدي براي حل بحران سوريه باشد تا منطقه و جهان از بروز جنگهايي به مراتب سختتر در امان بماند. 


ارسال نظرات
پر بیننده ها