مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود خبر داد:

اجرای بیش از 20 برنامه در ایام الله دهه فجر در شاهرود

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از 20 عنوان برنامه در سطح بسیج طلاب و روحانیون شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۲۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
محمدعلی سعدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با توجه به سیاست گذاری های این دهه برنامه های مختلفی را برگزار می کند اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی رفع محرومیت از کشور و نقاط کم برخوردار است، با همکاری سازمان تبلیغات اعطام مبلغ به مناطق محروم شهرستان های شاهرود و میامی را در این دهه خواهیم داشت.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی در منطقه محروم طرود و سطوه و بیارجمند از دیگر برنامه هاست که شرکت کنندگان در اردوی جهادی طرود علاوه بر تبلیغ اقدام به مرمت امامزاده روستای طرود را در دستور کار دارند.

سعدی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در حوزه ها و پایگاه بسیج طلاب و اعزام مبلغ به اردوی راهیان نور دانش آموزی که بالغ بر 20 روحانی به این اردوها همراه دانش آموزان اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود بیان کرد: مشارکت در برگزاری یادواره شهدای مداح و شهدای انقلاب با همکاری بسیج مداحان و بسیج مساجد و محلات و دیدار از خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس طلبه و روحانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های بسیج طلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه روحانیون در انقلاب نقش موثری داشته اند گفت: برگزاری نشست نقش روحانیون در انقلاب اسلامی و با هدف تبییت و تشریح نقش روحانیون در شکل گیری و پیروزی انقلاب از دیگر برنامه های در این دهه می باشد.

سعدی تاکید کرد: بزرگداشت انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام اسلامی در طول این 38 سال وظیفه همه نهادها و ارگان هاست و بسیج طلاب و روحانیون نیز تلاش دارد در این دهه برنامه هایی با محوریت امیدآفرینی،دشمن شناسی، همبستگی و وحدت جامعه،بصیرت افزایی و خودباوری اجرا نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار