نشست خبری به منظور تشریح برنامه‌های اجرایی کمیته بسیج و سپاه دهه فجر استان مرکزی روز پنجشنبه 7 بهمن‌ماه ساعت 9:30 در سالن جلسات بانک مهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ایام الله دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ پرافتخار ملت ایران است.

در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می‌رود. انقلاب اسلامی نه تنها موجب دگرگونی عمیق در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران شد بلکه آثار ارزشمند و مهمی در سطح بین المللی نیز به همراه داشت.

حضرت امام خمینی(ره) با آغاز نهضت و به ثمر رساندن این انقلاب باعث شد رابطه «غالب و مغلوب» را که تا پیش از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و حضور سلسله پادشاهی، در کشور حاکم بود؛ قطع شود و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آید.

دهه انقلاب آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشش گرفت. از این‌رو می‌بایست این دهه با عظمت هرچه تمامتر برگزار شود و مراسم‌ها و برنامه‌های این دهه با طراوت و تازه هرچه بیشتر اجرایی شود.

به منظور هماهنگی‌های هرچه بیشتر و تشریح برنامه‌های اجرایی کمیته بسیج و سپاه دهه فجر استان مرکزی روز پنجشنبه 7 بهمن‌ماه نشست خبری با حضور مسئولین ارشد سپاه روح‌الله ساعت 9:30 در سالن جلسات بانک مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات