همزمان با دهه فجر برگزار می شود؛

یادواره شهدای فرهنگی در شهرستان کوهرنگ

مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهرستان کوهرنگ از برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش آموزشهرستان کوهرنگ همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۲۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مهدی یوسفی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج، گفت: یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان کوهرنگ، تحت عنوان لاله های آسمانی،  همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، در روز پنج شنبه(14 بهمن 95) از ساعت 9 صبح در حسینیه محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم شهر چلگرد برگزار می شود.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان کوهرنگ افزود: این مراسم معنوی با هدف عمل به منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با همکاری آموزش وپرورش شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بویژه شهدای معلم و دانش آموز را از اهداف برگزاری این یادواره برشمرد و گفت: جدای از اینها وظیفه خودمان را در قبال شهدا انجام می دهیم و در حال حاضر جامعه نیازمند زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت و ترویج آن به خصوص در قشر فرهنگی و دانش آموزان است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان از تمامی فرهنگیان ودانش آموزان شهرستان خواست تا در جهت بزرگداشت راه و یاد شهدا در این یادواره معنوی حضور یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار