رئیس مرکز دارالقرآن کریم زنجان:

برگزاری مسابقات قرآنی و کلاس‌های ورزشی در مراکز دارالقرآن کریم

علاوه بر برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، ترجمه، تجوید، حفظ در سطوح مختلف و قرائت، مسابقات قرآنی و کلاس‌های ورزشی نیز در مراکز دارالقرآن کریم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۲۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز دارالقرآن کریم زنجان ، در سومین جلسه هیئت امنای دارالقرآن کریم زنجان، تعداد قرآن آموزان تحت تعلیم دارالقرآن را حدود 5 هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد حدود 2 هزار نفر در مرکز استان و 3 هزار نفر در 21 شعبه این مجموعه در سایر شهرها و روستاهای پرجمعیت استان تحت آموزش قرار دارند.

ولی اله رحیمی با اشاره به اینکه این مرکز حدود 20 سال پیش با حمایت‌های نماینده وقت ولی فقیه در استان و امام جمعه اسبق زنجان و با مشارکت مردم استان احداث شده است، افزود: در این مجموعه بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، آموزش های لازم در سه زمینه "تحصیل"، "تهذیب" و "ورزش" مورد اهتمام جدی صورت گرفته است.

وی از برگزاری کلاس‌های جنبی از جمله آموزش زبان انگلیسی در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، ترجمه، تجوید، حفظ در سطوح مختلف و قرائت، مسابقات قرآنی و کلاس‌های ورزشی نیز در مراکز دارالقرآن کریم برگزار می شود.

رحیمی با اشاره به اینکه مجوز راه اندازی مجتمع آموزشی فرهنگ و ادب و مهد قرآنی در مجموعه دارالقرآن اخذ شده است، یادآور شد: به کارگیری بیش از 250 نفر در قالب مربی، استاد و کادر آموزشی در کنار برگزاری بیش از 100 عنوان کلاس در ایام تابستان، تالیف و انتشار چند جلد کتاب آموزش قرآن کریم از دیگر فعالیت‌های مرکز دارالقرآن زنجان به شمار می رود.

ارسال نظرات