مدير كميته امداد شهرستان خدابنده:

فراهم سازي امكان پرداخت صدقات به صورت تلفني

تکنولوژی های روز با هدف آسان سازی کار خیران بصورت پرداخت صدقات به صورت تلفني فراهم شده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۴۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كميته امداد شهرستان خدابنده ضمن تشريح نحوه جمع‌آوري صدقات، در شهرستان خدابنده از ايجاد امكان پرداخت صدقات از درگاه تلفن همراه خبر داد و گفت: کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان جزو باورهای دینی ما مسلمانان است.

غدير خلجي افزود: به همين منظور كميته امداد در همه برنامه‌های اجرایی به منابع عظیم مردمی توجه دارد.

وي با اشاره به اينكه مشاركت خيران در طرح‌هاي مختلف زمينه حل مشكلات مددجويان و موجب ارائه خدمات اثربخش به نيازمندان مي‌شود، اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين طرح‌هاي اجرايي به منظور بهره‌گيري از ظرفيت خيران جمع‌آوري صدقات است.

مدير كميته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اينكه در حال حاضر 25 هزار و 741 مشترک در قالب طرح صدقات با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان همکاری دارند كه از اين آمار 962 مورد امسال اضافه شده است، گفت: از آغاز سال جاري تا كنون ميزان مشاركت مردم خدابنده در طرح صدقات 5 میلیارد و 706 میلیون ريال بوده است.

خلجي افزود: همه مبالغ جمع آوری شده در این طرح در راستای رفع نیاز های خانواده های تحت حمایت در بخش های مختلف از جمله جهیزیه ، مسکن ، کمک به درمان نیازمندان ، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیاز مند هزینه میشود.

وي همچنين به فراهم سازي امكان پرداخت صدقات به صورت تلفني خبر داد و گفت: استفاده از تکنولوژی های روز با هدف دسترسی آسان خیران به کارهای خیرخواهانه بستری است که خیران خدابنده ای می توانند انفاقات خود را از طریق تلفن همراه و با شماره گیری کد #۰۲۴۳ *۸۸۷۷* پرداخت كنند.

ارسال نظرات