خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

برگزاری دوره مقدماتی سرگروه های صالحین با حضور بیش از 340نفر

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 346 نفردر دوره مقدماتی سرگروه های صالحین شرکت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۴۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

حجت السلام امیرعلی امیری فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: امام خامنه ای(حفظه الله) در خصوص حلقه های صالحین می فرمایند " این حلقات صالحین از کارهای خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج است که روز به روز باید کاملتر گردد".

وی گفت: در مسیر تکمیل این مهم دوره های آموزشی ویژه سرگروه های صالحین خواهر و برادر برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در این دوره ها آموزشی برای فراگیران است که سرگروه های صالحین با شجره طیبه صالحین وساختار آن و چگونگی برخورد با متربیان آموزش های لازم را فرا گیرند.

امیری فرد با بیان اینکه این امر سبب روند هر چه بهتر شدن حلقه های صالحین در پایگاه خواهد شد و اثر گذار خواهد بود، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون سه دوره مقدماتی برای سرگروه های خواهر و برادر برگزار شده است.

وی یادآورشد: 346نفر در این دوره ها آموزش های لازم را در خصوص کلیات شجره طیبه صالحین، اندیشه ولایت، راهکارها وخلاقیت های تربیت دینی و اسلامی و گروه داری، مهارت های حلقه داری، جذب و مهارتهای ارتباطی را به مدت یک روز فرا گرفته اند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: سرگروه هاییی که در حلقه های صالحین پایگاه فعالیت می کنند بعد از شش ماه از فعالیت آنها لازم است در این دوره ها شرکت کنند که این دوره ها توسط تعلیم و تربیت ناحیه با حضور اساتید برجسته استانی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار