معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان:

اندیشه جوانان، عامل پویایی در عرصه فرهنگ و هنر است

اندیشه و افکار جوانان در حوزه های مختلف، عامل پویایی در عرصه فرهنگ و هنر است.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۵۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-منیتی و اجتماعی استانداری زنجان در دهمین جشنواره هنرهای تجسمی در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره)، با اشاره به اینکه نقش هنر در جامعه، نقشی اساسی است، گفت: مسئولان باید با برگزاری چنین جشنواره هایی، در زمینه اعتلای فرهنگ و هنر تلاش نموده و شرایطی را مهیا سازند تا جوانان در حوزه های مختلف بتوانند توانمندی های خود را به تصویر بکشند.

سید بیوک موسوی افزود: با استفاده از حضور و ظرفیت جوانان هنرمند و با نشاط، شاهد درخشش های مضاعفی در عرصه فرهنگ و هنر در جامعه خواهیم بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هنر باید اصیل و الهام بخش باشد، تصریح کرد: فرهنگ و هنر مبنای رشد و پویایی جامعه است و فراوانی هنرمندان در استان زنجان، مسئولیتِ مدیران را در استفاده از ظرفیت جوانان هنرمند و با نشاط بیشتر می کند و می توان گفت مدیرانی که مبنای فعالیت‌های خود را هنرمندان و جوانان قرار می دهند، موفق ترند.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه های فرهنگی و هنری در بهبود وضعیت فرهنگی استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: برای پیشرفت جامعه در حوزه های مختلف باید از خلاقیت ها و اندیشه های هنرمندان استفاده نمود و در همه حال حضور این افراد در جامعه را پاس داشت.

این مقام مسئول افزود: هنرمندان تاثیرات مطلوبی بر زندگی خود و سایر افراد جامعه دارند که امیدواریم با فراهم نمودن فضایی مناسب در استان برای فعالیت این قشر، شاهد جهش های فراوانی در حوزه های مختلف باشیم.

ارسال نظرات