بازدید مدیر کل استاندارد استان زنجان از واحد تولیدی صنایع بهداشتی ساینا

مدیر کل استاندارد استان زنجان به همراه جمعی از رؤسا و کارشناسان ادارات استاندارد استان زنجان و شهرستان ابهر, از واحد تولیدی صنایع بهداشتی ساینا واقع در شهرستان ابهر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل استاندارد استان زنجان و کارشناسان اداره کل استاندارد استان زنجان , در نشست کوتاهی ،با ارائه گزارشی از سوی مهندس صفوی نژاد مدیر عامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا در خصوص وضعیت واحد تولیدی و روند فرآیند تولید گفتگو نموده و سپس از خطوط تولید و آزمایشگاه این شرکت بازدید نمودند .

مدیر کل استاندارد استان زنجان ؛ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان واحد تولیدی ساینا ،با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی این مجموعه,رمز موفقیت واحدهای تولیدی نظیر ساینا را , رعایت و پایبندی به قوانین , بخصوص قوانین سازمان ملی استانداردایران ؛ تغییرنوع و بروز بودن تولیدات در این واحد دانستند و کما فی السابق اهتمام در تولید با کیفیت و مشتری پسند را خواستار شدند .

داود کارگرزاده افزود: با توجه به توانایی های شرکت ساینا , این شرکت واجد احراز شرایط آزمایشگاه همکار استاندارد ,در زمینه شوینده ها را دارا می باشد.

وی ,تدوین استاندارد های ملی و مشارکت در امر تدوین استانداردهای بین المللی در زمینه تولیدات این شرکت را توسط کارشناسان زبده و مجرب این شرکت را خواستار شدند .

گفتنی است؛ واحد تولیدی صنایع بهداشتی ساینا در زمینه تولید مایع ظرفشویی, مایع لباسشویی، نرم کنندها، جرم گیر، ژل مایع ظرفشویی، سفیدکنندها، شامپو فرش، شامپوی موی سر، اسپری های حشره کش، اسپری های آرایشی و بهداشتی در شهرستان ابهر فعالیت دارد.

لازم بذکر است این واحد تولیدی تا کنون ؛برای 6 فرآورده, پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و برای 2 فرآورده پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی را اخذ نموده وبعنوان واحد نمونه کیفی در سال 1393و مدیر کنترل کیفیت شرکت ساینا در سال 1394 بعنوان مدیر کنترل کیفی نمونه استانی برگزیده شده است .

محصولات تولیدی شرکت صنایع بهداشتی ساینا به کشورهای عراق ،ازبکستان ،قرقیزستان, گرجستان ، کویت صادر می شود.

ارسال نظرات