مراسم بدرقه، تشییع و شبی با شهدای گمنام تازه تفحص شده در سنندج

مراسم بدرقه، تشییع و شبی با شهدای گمنام تازه تفحص شده در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۹۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شب گدشته در مراسم بدرقه، تشییع و شبی با شهدای گمنام تازه تفحص شده در مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: خداوند در برابر نثار خون و جان شهدا بهشت را به آنها هدیه کرد و وعده هایی که خداوند داده حق است.
 
 
 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از خون پاک شهدا می باشد و این انقلاب رنگ و بوی دینی و الهی داشت و خود خداوند با وجود این همه دشمن و مخالف، ایران را حفظ کرد و به پیروزی رسید.

 
 
 
 
 
 
 
وی با اشاره به جایگاه هشت سال دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند «ما در طول هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان نشان دادیم و به تمام دنیا صادر کردیم» این صدور انقلاب به خارج از مرزهای ایران اسلامی به واسطه همین رشادت ها، جان فشانی و از خود گذشتگی شهدا صورت پذیرفت. 
 
 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان می‌خواستند که ایران اسلامی را منزوی کنند اما وقتی که متوجه شدند که نگاه تمام دنیا به سمت ایران است نتوانستند کاری کنند و بعد با نقشه تحریم‌ها نیز شکست خوردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خون شهیدان ایران اسلامی پشتوانه پرچم انقلاب اسلامی است گفت: پرچم انقلاب اسلامی هیچ گاه نخواهد افتاد تا اینکه به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت(عج) برسد و خداوند در قرآن وعده نصرت و پیروزی به مؤمنین داده است و خون شهیدان هیچ گاه به هدر نخواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار