جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در مراسم بدرقه و شبی با شهدا

ادامه راه شهدا رمز موفقیت در برابر هجوم گسترده استکبار جهانی

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس رمز موفقیت رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس را فرهنگ ناب شهادت عنوان کرد و افزود: ادامه راه شهدا رمز موفقیت در برابر هجوم گسترده استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۹۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در مراسم بدرقه، تشییع و شبی با شهدا که شب گذشته در مسجد جامع سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از حضور پرشور مردم، ماموستایان و مسئولین استان در مراسم استقبال از شهدای گمنام تشکر و قدر دانی کرد.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به نقش و جایگاه شهدای گرانقدر در جامعه امروز گفت: شهدا در زمان حیاتشان درس وحدت و یک پارچگی را به ما آموختند و امروز بعد از گذشت چندین سال با حضورشان در بین مردم یک بار دیگر وحدت و یک پارچگی را برای مردم به ارمغان آوردند. حضور گسترده مردم از همه اقشار در تشییع شهدای گمنام، نمونه بارزی از نشانه های وحدت و هم دلی در بین مردم می باشد.

 

وی اظهار کرد:  همین فرهنگ شهادت بود که جمهوری اسلامی را در مقابل ظلم‌های همه جانبه نگه داشت و وضعیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

 

سردار فلاح با اشاره به محل تفحص شهدای گمنام گفت: این بیست شهید عزیز در عملیات های والفجر4، بیت المقدس 5 و کربلای 2 و در مناطق عملیاتی پنجوین، حاج عمران و جبهه غرب و شمال غرب تفحص شده اند و بعد از سال ها دوری از وطن امروز به وطن باز گشته اند.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: فرهنگ ایثار، شهادت، از خود گذشتگی، وحدت و هم دلی رمز موفقیت رزمندگان سپاه اسلام بود و اگر امروز می خواهیم در برابر هجوم گسترده استکبار جهانی با سربلندی و موفقیت ایستادگی کنیم، باید به فرهنگ شهدا متوسل شویم و سیره و روش شهدا را پیش بگیریم.
 
 
ارسال نظرات