مدیرکل بنیادشهید لرستان در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

برگزاری بیش از 90 برنامه مختلف در ایام الله دهه فجر در لرستان

مدیرکل بنیادشهید لرستان گفت: 95 برنامه مختلف در نهادهای این استان همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
روشنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت : هرکدام از نهادها و دستگاه های لرستان در اجرای 95 برنامه، ستاد دهه مبارک فجر استان را که بنیادشهید لرستان عهده دار آن است همراهی می کنند.
وی با اشاره به برنامه های مربوط به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: دیدار با خانواده محترم شهدا ،جانبازان و آزادگان دوران انقلاب، برگزاری یادواره شهدای عملیات والفجر 8، تجلیل از فرزندان ایثارگر شاغل در سپاه، افتتاح پروژه های در حال بهره برداری و گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس برنامه های سپاه استان است.
مدیرکل بنیادشهید لرستان به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس ، برگزاری نمایشگاه عکس و آثار شهدا و رونمایی از وصیت نامه شهید فرهنگی و دانش آموز در ادارات و مدارس را از جمله برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: شرکت و رژه موتورسواران تیپ های 184 شهید فتح الهی و 284 شهید رستمی همزمان با سایر رژه موتوری یگانهای نیروهای مسلح و اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خرم آباد و جنگ شادی نیز از برنامه های لشکر 84 لرستان است.  
وی با بیان اینکه بنیادشهید خرم آباد در این ایام اقدام به برگزاری جنگ شادی ویادواره شهدا و ایثارگران انقلاب خواهد کرد ادامه داد:سایر شهرستان های استان و ادارات بنیاد شهید با برنامه های متنوعی در برگزاری جشن انقلاب سهیم هستند.
روشنی در ادامه برنامه های اداره کل ارشاد اسلامی لرستان را برشمرد و افزود:برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس،برگزاری برنامه های شب شعر،تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدابرگزاری مسابقه فرهنگ کتابخوانی برای عموم،اهدای کتاب به مدارس و مراکز فرهنگی و برگزاری جشنواره فیلم فجر مهم ترین برنامه های اداره کل ارشاد استان است.

ارسال نظرات