فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه 250 نفر از دانش آموز دختر ناحیه یک رشت راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند گفت: این دانش آموزان در غالب 6 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۰۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

سرهنگ مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه 250 نفر از دانش آموز دختر ناحیه یک رشت راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند اظهار کرد: این دانش آموزان در غالب 6 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: انتقال این فرهنگ به نسل های آتی کشور و آشنای جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت های رزمندگان از جمله اهداف اصلی برگزاری این اردوها به شمار می رود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: دانش آموزان در مدت 4 روز از یادمان های شهدای شلمچه، هویزه، هور، دهلاویه و اروندکنار دیدن می کنند.

دوهندو در پایان با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بستری برای زنده نگه داشتن راه شهیدان است گفت: اردوهای راهیان نور بستری گسترده و الهی است برای زنده نگه داشتن راه شهیدان که همان راه امام خمینی(ره) است و خدمت در این راه ارج و پاداش بزرگی دارد.

ارسال نظرات