آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار جمعی از آتش نشانان سنندج،

كار آتش نشانان جهاد در راه خداست

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فعالیت آتش نشانان در یاری رساندن به همنوع خود در زمان بروز حوادث تلاش در راه خدا است.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۰۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار جمعی از آتش نشانان سنندج، اظهار کرد: حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان جان بر کف را به همه عزیزانی که در این حادثه صدمه دیدند؛ مجروحین و بازماندگان شهیدان، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای خانواده های این شهدا اجر جزیل و صبر جمیل را خواستاریم.
 
وی اظهار داشت : همواره انسان در این دنیا بدنبال تجارت جهت تامین رفاه و آسایش خود است اما کسانی که با خدا معامله می کنند همیشه احساس آسایش و آرامش می کنند.
وی بیان کرد : خداوند انسان را با اموال و دارایهای او مورد آزمایش قرار می دهد در این آزمایش ثروتمندان با ثروت خود و کسانی که بضاعت مالی دارند با کمبودهای خود مورد آزمایش قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود : بساری از خدمات مجموعه شهرداری در جهت تامین رفاه، آسایش و امنیت شهروندان است بنایراین تلاش ، تلاشی مفید و ارزشمند است.

وی عنوان کرد : بسیاری از مشاغل نظیر شغل آتش نشانی دارای سختهیا و خطراتی است اما خداوند اجر و پاداش این سختیها را بنحو احسن خواهد داد.

آیت الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: فعالیت آتش نشانان در یاری رساندن به همنوع خود در زمان بروز حوادث تلاش در راه خدا است و این مفید بودن و فعالیت جهاد در راه خدا است.

وی خاطر نشان کرد : رشادتها و فداکاری آتش نشانان درحادثه پلاسکو باعث شد که فعالیت و نوع کار آتش نشانان به تمام دنیا معرفی شد و تمامی مردم دنیا با هموطنان ما ابراز همدردی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت : بروز چنین حوادثی برای هیچکس خوشایند نیست اما می توان از همین حادثه دردناک بهترین استفاده ها را کرد همانند ایام جنگ که امام راحل فرمودند جنگ برای ما نعمت بود چون توانستیم نیرو و تجهیزات نظامی قدرتمندی را بسازیم.

آیت الله حسینی شاهرودی بیان کرد : مقاوم سازی وایمن سازی اماکن مسکونی و تجاری یکی از اولویتهای مهم در جهت جلوگیری از حوادث ناگوار است اما نیاید به واسطه ایمن سازی اماکن تجاری مکانی پلمپ و عده ای بیکار شوند.

وی از زحمات تک تک آتش نشانان غیور و فدارکار تقدیر و تشکر نمود گفت
: خداوند اعمال خیری را با پاداش اخروی جواب خواهد داد. 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار