دبیر سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
آصفری گفت: عملکرد اقتصادی دولت به قدری خراب است که قابل نمره دادن نیست.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۲۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹

محمدحسن آصفری، نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و دبیر اول سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت گفت: عملکرد اقتصادی دولت به قدری خراب است که قابل نمره دادن نیست.

وی افزود:بر همین اساس ما روز به روز شاهد بالا رفتن قیمت اجناس و اقلام مورد نیاز مردم و پایین آمدن سطح خرید و تعطیلی کارخانجات تولیدی هستیم.

آصفری با اشاره به دیگر نقاط ضعف اقتصادی دولت گفت: واردات بی رویه در کشور به جای توجه به تولیدات داخلی نشان از این دارد که عملکرد اقتصادی دولت قابل نمره دادن نیست.

وی عنوان کرد: به قدری دولت خودش را غرق پاسخ دادن به منتقدان کرده و دست به اقدامات جنگ روانی و تبلیغات و خوش بینی به طرف غربی زده است که زمانی برای بررسی برنامه های اقتصادی داخلی کشور باقی نمی ماند که بخواهیم نمره ای به عملکرد اقتصادی دولت دهیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دولت با شعار ها و وعده های سرخرمن کنترل تورم و یا کاهش آمار بیکاری مردم را مشغول می کند، این درحالی است که این حرف ها باید در واقعیت جامعه دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت به جای عمل گرا بودن گفتار درمانی می کند من اعتقاد دارم نمی شود برای عملکرد اقتصادی دولت نمره ای در نظر گرفت.

ارسال نظرات